thessi og lillemor Skrevet 14. september 2011 #26 Skrevet 14. september 2011 Tusen takk! Uff, jeg føler nesten at jeg sniker i køen siden jeg såvidt har sneiet innom her.. Krysser fingrene for deg, det er jo ennå flere dager til IKM!
Lykke X 4 Skrevet 15. september 2011 #27 Skrevet 15. september 2011 Da melder jeg meg ut her. Ser ut som det blir tantebesøk her nå. Egentlig like greit, da dette ikke var helt planlagt
monica-->2.pp:) Skrevet 15. september 2011 #28 Skrevet 15. september 2011 hei hei Slenger meg på her jeg! Skulle egentlig fått tr søndag 11. men har enda ikke fått det. tenkte at den uteble fordi jeg håpet jeg var gravid. så jeg tok en test på tirsdag for å stresse ned. og den var negativ, men har enda ikke fått tr, så jeg tenkte jeg skulle ta en ny test enten i morgen eller lørdag (tviler på jeg klarer og holde meg til lørdag ) jeg har bare noen "små symptomer ( har aldri vert gravid, så jeg aner jo ikke hvordan det skal være ) ", men har murringer, stikk rundt omring på magen, kvalme/uggen, men har ikke spydd og tisse ofte selv om jeg nesten ikke har drukket noe. håper jo at det er en sjanse, selv om jeg tviler, er bare på min første pp, så skal være godt gjort Lykke til alle sammen, måtte spiren sitte denne gang!
chamira Skrevet 16. september 2011 #29 Skrevet 16. september 2011 Da tok jeg en test i dag og den er negativ.. IKM på lørdag så da burde den kanskje vært positiv i dag. Ja ja da får vi prøve på nytt om et par uker:) Gratulerer til alle dere som er blitt gravide i denne perioden og snakkes plutselig til alle dere som skal gå for et nytt forsøk i neste runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå