Linnea84 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Jeg har IKM lørdag, og er kjempespent.. Prøvd siden april, og hatt to SA, senest for en mnd siden. Krysser fingrer og alt jeg har for at jeg er en av dem som klarer å bli gravid uten mens rett etter SA, for jeg er så lei av denne ventinga.. Allerede testet i dag og i går, begge blendahvite. Vet det er alt for tidlig, men klarer ikke la være;) For å ha noe å kose oss med denne uka tenkte jeg å høre om det er flere som har IKM 17? Så har vi noe å prate om;)
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hei! Jeg har søndag, men kan slenge meg med her fordet håper jeg;) Jeg er helt tørr veit ikke om det er en bra eller dårlig ting.. Har i kveld kjent en del stikkinger i eggstokk området.. Ett par kviser på haka har også dukket opp.. Noe som er veeeldig sjeldent for meg.. Krysser fingrene for oss alle sammen;)
thessi og lillemor Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Hei :-) Jeg har også IKM på lørdag. Klarte heller ikke å dy meg og tok en test i går. Den ble selvfølgelig blendahvit den også... Er så kjedelig å vente! Første pp på nr 2 her i gården så kan vel ikke akkurat forvente at det skal klaffe på første forsøk. Hyggelig å ha noen å vente sammen med :-)
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 En stund, så denne mnd her er første mnd på Pergo... Men hadde lang syklus fordet, 35 dager.. Så blir spennende å se da;)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Heisann, Slenger meg på her jeg! Min ikm er ca lørdag ca (spørs om egget slapp lørdag eller søndag). Jeg har også hatt første syklus med pergo + Ovitrelle-sprøyte, så får håpe det ska gjøre susen for oss. Skal teste på tirsdag hvertfall! Da begynner testomanen i meg!
thessi og lillemor Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 He he, tror det kommer til¨å gå med en del tester i løpet av uka ja... Føler meg oppblåst og har en del stikkinger, men det kan jo være av helt andre grunner. Er det noen som kan fortelle en testoman hvilke tester som er best å bruke når man skal teste tidlig?
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Pergo her hormonstimulere.. Sånn at jeg får EL og regelmessige sykluser.
thessi og lillemor Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Du er ikke alene for å si det sånn... Jeg klarte å bruke opp en Clearblue Digital test i dag tidlig. Noe så dustete! Den var selvfølgelig negativ. Skal prøve å vente til onsdag jeg også. Jeg må i alle fall få kjøpt noen billigere tester eller så kan dette bli en dyr affære i lengen.... :-)
chamira Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Hei jenter, Jeg melder meg inn her jeg også.. litt usikker på om det egentlig er søndag og ikke lørdag, men det får gå. Jeg er inne i 1 pp, så forhåpningene er ikke så store, men de er definitivt der. Jeg må si at det er utrolig bra å kunne lese alt dere skriver fordi jeg tror jeg lærer ekstremt mye av dere. Jeg kan ingenting. Knapt nok noen symptomer. Men Terminologi her inne lærer man fort om man bare leser litt:) Jeg skjønner at alt her blir litt altoppslukende når man forsøker å bli gravid.. våkna mange ganger i natt og det første jeg tenker på når jeg våkner er graviditet.. Det første jeg gjør når jeg kommer på jobb er å gå innom her for å lese litt.. hehe.. what a life:) Jeg må bare si at jeg har vært flink og ikke testet i det heletatt.. tenkte kanskje jeg skulle vente helt til fredag:) Vi skal på helgatur i helga og da er det greit å ha en indikasjon før jeg reiser... Noen som vet om de billigstrimlene egner seg til å teste tidlig med? I utgangspunktet så skal man vel ikke forvente å teste positivt før noen dager etter ikm?
chamira Skrevet 12. september 2011 #10 Skrevet 12. september 2011 Trist å høre at du har mistet (igjen).. Det står utrolig respekt av pågangsmotet til mange av dere her inne. Jeg må innrømme at jeg nok har vært en titter i en god stund før jeg skrev mitt første innlegg.. Og all ære og respekt av det pågangsmotet som finnes her inne. Når det gjelder å være flink så er jeg nok ikke det... ok jeg tester ikke.. men o'hjelpe meg som jeg leter etter symptomer.. hehe.. jeg finner nye hver dag faktisk:) Men jeg forsøker å være realistisk. Det er så utrolig liten sjanse for at dette klaffet på første forsøk at jeg må bare innse at jeg må være litt mer tålmodig.. Og du sier det blir værre og værre?? Jeg trodde kanskje man ville slappe litt mer av etterhvert.. Denne uka her blir laaaaaang det er ihvertfall sikkert.
thessi og lillemor Skrevet 12. september 2011 #11 Skrevet 12. september 2011 Herreminhatt, dette er første prøveperiode for meg også og jeg håper da virkelig at jeg roer meg litt ned etterhvert hvis dette kommer til å ta tid! Hvis klarer å la være å tisse på noe fram til onsdag skal jeg være utrolig fornøyd med meg selv merker jeg! :-)
Lykke X 4 Skrevet 12. september 2011 #12 Skrevet 12. september 2011 Tror jeg bare melder meg inn her, jeg
Dossa :) Skrevet 12. september 2011 #13 Skrevet 12. september 2011 Jeg henger meg på. Har IKM på lørdag, ser helst at tanta ikke dukker opp *smiler* Er sååå klar for en liten spire )
chamira Skrevet 12. september 2011 #14 Skrevet 12. september 2011 Til alle testomane:) Når skal dere begynne å teste? Jeg kjenner jeg har brukt store deler av arbeidsdagen min på å holde løftet mitt til meg selv.. jeg har sagt jeg skal begynne å teste fredag.. men det er bare mandag i dag!!!!! Jeg har lest at RFSU testene skal teste fra dpo 6-15 og det skal være veldig sikre tester.. noen som har erfaringer med det? Har også lært i dag at det finnes jo ingen fasit på noe når det gjelder damekroppen.. ikke engang mengde hormoner som skilles ut er lik.. hvilket betyr at man ikke vil få samme resultat på samme DPO dag.. hehe.. kjenner dette blir en lang uke.. jeg må støtte meg til dere andre for å se hva dere tester:)
thessi og lillemor Skrevet 12. september 2011 #15 Skrevet 12. september 2011 Kremt...Vi er jo et par her som allerede har svidd av noen tester... Skal prøve å holde meg til onsdag nå, men det er vel egentlig ikke noe vits i å teste før fredag. Tok forøvrig en RFSU-test på lørdag, men den var jo da altså blendahvit. Fryktelig lenge til fredag merker jeg! Jeg har dessuten også diverse (imaginære?) symptomer som stikking i magen og uvelhet.
chamira Skrevet 12. september 2011 #16 Skrevet 12. september 2011 Hehe jeg må le.. Merkelig nok har jeg også disse imaginære symptomene som du snakker om... Mange av dem... Men jeg sitter jo å kjenner etter alt jeg kan også da:) et spørsmål.. Dpo regnes fra dagen etter positiv El test ikke sant??
Dossa :) Skrevet 12. september 2011 #17 Skrevet 12. september 2011 Det er riktig, DPO er fra dagen etter positiv EL test *smiler* Jeg har ikke begynt å teste ennå, men bestilte gr.tester på nettet og de kommer vel i løpet av de neste dagene. Har IKM på lørdag, lurer på om jeg klarer å holde meg *ler* Jeg kan hvis jeg vil )
thessi og lillemor Skrevet 13. september 2011 #18 Skrevet 13. september 2011 Jeg har vært flink og ikke sniktestet (så langt) i dag, ganske stolt av meg selv :-) Hva med dere andre? Er forøvrig kvalm i dag også, men det kan jo være hva som helst..
Smurfebaby Skrevet 13. september 2011 #19 Skrevet 13. september 2011 Hei alle Blir med på denne jeg, tror nemlig IKM er lørdag (mulig søndag) Har hatt en lengere pause fra bim nå.. Gikk på en kjempesmell her i sommer, å kaste ut alt av tester. Ikke flere g-tester og ikke flere el-tester. Blei enig med sammbo om å ta pause i prøvinga. Har ikke startet med prøvinga (testinga)igjen enda, men i dag sitter jeg igjen hær å håper. ( for vi har jo fortsatt sex da ) Så da blir det vel prøving fra neste mnd da.. Høsten er her for fult, og da blir det noen innekvelder her på bim regner jeg med =) pp 9, men trøster meg med at vi snart kan søke hjelp av lege. Lykke til alle sammen
thessi og lillemor Skrevet 13. september 2011 #20 Skrevet 13. september 2011 Hehe, jeg skjønner deg godt! Tror jeg skal klare å holde meg unna til i morgen, men da skal det testes!
Smurfebaby Skrevet 13. september 2011 #21 Skrevet 13. september 2011 Ja nå er det bare å vente i spenning =)
Ingen kommentar Skrevet 14. september 2011 #22 Skrevet 14. september 2011 Etter å ha fulgt med på denne tråden en stund, er det kanskje på tide å skrive et innlegg. Jeg har IKM på søndag, og i dag testet jeg svakt men positivt med CB. Streken var som sagt svak, men den var tykk (ikke synål strek). Har likevel lyst til å løpe opp på apoteket i lunsjen å kjøpe en digitaltest bare for å være helt sikker:) Lykke til med testingen alle sammen!
thessi og lillemor Skrevet 14. september 2011 #23 Skrevet 14. september 2011 Herreminhatt!!!! Har tatt to tester i dag og begge har hatt en svaaaaaak strek!!!! Jeg kan vel ikke se imaginære streker også vel ? Eller jo det kan jeg helt sikkert, men jeg tror virkelig at det er noe der altså!!! Kan det være sant???? Nå må du ikke gi opp håpet! Det er jo ennå veldig tidlig å teste, men jeg skjønner veldig godt at det er kjipt :-( Prøv igjen i morgen, krysser fingrene for deg! Jeg får vente med å teste mer til i morgen jeg også og se streken har blitt tydligere!
thessi og lillemor Skrevet 14. september 2011 #24 Skrevet 14. september 2011 Det høres jo lovende ut!
thessi og lillemor Skrevet 14. september 2011 #25 Skrevet 14. september 2011 Nå har jeg tatt en Clearblue test også og der fikk jeg et tydelig kryss!! Kan det virkelig være sant?! Hurra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå