trollemor86 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 For omtrent en uke siden fant jeg ut at jeg var gravid igjen, etter 10 mnd med prøving! Lykke!! Jeg ble derfor ganske lei da jeg i helgen begynte å blø. Det kom ganske mye blod både lørdag og søndag, men det virker som om det har roet seg ganske bra ned nå! Det har bare kommet rødt friskt blod og jeg har ikke hatt noe smerter i det hele. Hva ville dere gjort videre nå? Bør jeg ringe legen å forhøre meg, selv om jeg vet at de ikke kan gjøre noe? Å er det slik at jeg bør ta det mest mulig med ro, eller har ikke det noe å si så lenge det er så tidlig i svangerskapet? Jeg vet at det blir to fysisk krevende dager på jobb mandag og tirsdag, det er derfor jeg trenger litt svar nå på hva jeg bør gjøre! Om det har vært en abort, ønsker jeg jo å leve så normalt som mulig, men om det enda er noe håp for min lille spire, så tar jeg selvsagt de forhåndsregler jeg kan.
Engodmagefølelse Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jeg har ikke selv noen erfaring med blødning i svangerskap men vet at det ikke nødvendigvis er ensbetydende med abort. Uansett bør en slik blødning vurderes av lege, så jeg ville kanskje prøvd å komme meg innom legen i morgen og så ta det derfra. Tidlig i svangerskapet får hverken du eller legen gjort så mye fra eller til, men godt å få sånt ut av verden så fort som råd uansett.
Mamma i vinden Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Jeg ville ringt legen, om ikke annen for å bli litt beroliget. I mine to svangerskap har jeg hatt en blødning omtrent på samme tid, men tror det var litt sener, ca uke 9/10. Kan ikke si at det har vært så mye, men det har ihvertfall ikke betydd at noe har vært galt. Har fått to friske babyer. Det trenger ikke bety at løpet er kjørt. Har du fremdeles de samme symptomene? Det er i så fall sikkert et godt tegn... Lykke til!
trollemor86 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg har heldigvis de samme symptomene enda, så tar det som et godt tegn! Takk for svar til begge to =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå