Gå til innhold

gifteringer i sølv

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett litt på gifteringer, og må si at jeg faktisk liker ringer i sølv bedre enn i gull. men ser det litt "billig" ut med en giftering i sølv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med platinum eller hvitt gull?

Skrevet

Ta hvitt gull da ihvertfall. Sølv er litt for billig.

Skrevet

er det ikke om en liker ringen som er viktig?ikke hva den koster eller hvilket materiale den er laget av?

Skrevet

Hva med titan? Fant noen flotte ringer i titan som jeg selv skal ha, myyyye billigere enn hvitt gull, og mer holdbart enn sølv.

Skrevet

Jeg kunne likså godt ha tatt sølv fordi jeg ikke er noe glad i gull gull..og hvitt gull er bare behandlet gull som må etterbehandles igjen over tid..hvilket i lengde er kostbart..

Men må jeg velge og det ikke finnes i sølv,så blir det i hvitt gull.

Skrevet

Du kan godt ha giftering i sølv. Gå for det du LIKER :)

Selv har jeg falt for kombinasjon av hvitt gull og gult gull. Halve ringen av hver. Nyyydelig! Gult gull kan gå dersom det er mønster eller diamant på, ellers blir de alt for kjedelige. Blanding av gult og hvitt gull er skikkelig spennende. Å som jeg gleder meg å ta i bruk den (november).

Skrevet

Hallo!!!!! Det er ikke sølv, men hvitt gull du ser H.I.

Skrevet

Får inntrykk av at HI mener hvitt gull. Vi har selv sett på gifteringer en stund og har fremdeles ikke blitt introdusert for sølv.

Jeg synes også hvitt gull er finest så det blir nok et par av den varianten:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Gull symboliserer kjærlighet, mens sølv symboliserer kyskhet.. Ring=evighet

Jeg hadde heller valgt hvitt gull. Sølv blir fort stygt og det er jo en ring du vil bruke hver dag resten av livet.. Greit om den er holdbar..?

Skrevet

nå er ikke ringene sølv da. De er titan med en liten rille med sølv i.og titan er vel så holdbart som hvitt gull, men trenger ikke det vedlikeholdet som hvitt gull trenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...