Gå til innhold

Nå er jeg DRITTLEI hele Lillestrøm LIKSOMkino.. Pokker heller, forbannet drittservice!!

Anbefalte innlegg

Er jo helt utrolig at jeg FLERE ganger har brukt pengene mine der i løpet av sommeren. Burde holdt med første gangen!

Det å bestille billetter på nett er ikke noe problem, men å få de jævla billettene UT når man skal se filmen er visst et problem!

De automatene man drar kortet i for å få de ut fungerer jo pokker ikke, så man må stå i miiilelange TREGE! køer!

Sist helg sto jeg i 1 time og 15 minutter før jeg fikk ut de jææævla papirlappene, og filmen hadde jo begynt for lengst...

ER DET MULIG!? Hvor klager man på sånt?? Det MÅ da gå an å ha personlae nok til å ta seg av dette billettstyret når maskinene ikke virker?

I FLERE MND!!

No more Lillestrøm, nå gidder jeg ikke mer.

Fortsetter under...

Jeg trodde noe av poenget med å bestille billetter på nett er at du kan skrive dem ut hjemme og ikke trenger å skrive dem ut når du kommer dit???

Men skal du klage så gjør det til lillestrøm kino, ikke til Dib.

For det første, ALLE har ikke skriver hjemme.

For det andre, de maskinene stpr der for at de som har bestilt hjemme kan skrive de ut DER.

Og sist, kan ikke jeg klage på dustekino her inne, men det er greit å klage på gubben, ungene, naboen, nabodyrene og diskutere maassemordere??

Du har vel et perfekt liv du da, heeelt uten motgang.

Har vært på Lillestrøm kino mange ganger. Det å ikke få ut billettene, samt lange køer, har aldri vært en problemstilling.

Hvis du opplever dette ofte så bør du kanskje klage til... let me think for a second... LILLESTRØM KINO???

Annonse

Gjest Ingen skal få!

Var nettopp på smurfene på SF kino Lillestrøm idag. Skriveren funket den, når den ikke funker pleier jeg å hente billettene i kassa med godiset.. Men er enig i at kinoen har dårlig kvalitet

Tenker vel egentlig at du kan takke deg selv dersom du har stått i 1,5 time, gått klipp av en halv film og allikvel ikke tenkt tanken på å hente billettene i kassen. Kudos.

HÆ?

det var jo til kassen jeg sto i kø til!

De forbannede automatene virket jo IKKE?

Herregud jeg er da ikke så utrolig teit at jeg står foran en boks som IKKE virker?

Aldri opplevd noe i nærheten av dette på Lillestrøm Kino.

Og når det har vært eviglang kø der, så har vi kanskje stått i 15 min.

Newsflash, du kan jo dra ned før, en dag før også. Ånei, du har kanskje ikke tid til det. Du kan jo bare gå til de som jobber der med en gang. Ånei, du står så lenge i kø du ja. Du kan jo dra på kino i Lørenskog. Ånei, kanskje for langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...