Gå til innhold

Sunwing Kallithea, Rhodos

Guri-malla-jeg-er-4barns-mor

Anbefalte innlegg

Noen som har vært der i år eller i fjor???`

Ser jo på ving sine sider at det meste av bygningsmassen er av relativ eldre dato, men at de renoverer ca hvert 10.år.

Noen som kan fortelle meg om fellesareale og rommene ser bra ut? Må vi bestille Royal room for å vøre sikre på at rommet er fint??

Vi har vært noen ganger på Sunwing resort side beach, og har IKKE bestilt royal rom da. Synes de ordinære rommene var ganske fine der.

Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143565887-sunwing-kallithea-rhodos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar!

Ja, separat soverom må det bli på oss også. Vi velger big family rom siden vi er 6 stk, og der er det 2 separate soverom, men lurer veldig på om vi skal koste på oss royal family - er det verdt pengene mon tro???

Kan ikke helt svare på det, men svarer likevel:)

Vi kom hjem derfra for to uker siden og må bare si at det var et kjempeflott sted! Vi bodde på i en Happy baby leilighet på Athena og var veldig fornøyde med det, men det var jo ikke svar på spm. ditt:)

Fint du svarte!

Ja, men da kan jeg kanskje tolke det sånn at når happy baby leilighetene i Athena var bra så er det vel kanskje mulighet for at big family leilighetene i samme bygning også er det????

Var leiligheten deres mot sjøen eller mot hagen? og ville dere hatt leilighet på samme siden en evt neste gang???

Annonse

Var der i år og hadde royal apartment på Poseidon. Var ikke så stort men var veldig fornøyd med beliggenheten. Rett ved miniland, lekeplass og ene barnebassenget og flott havutsikt. Var ikke mygg der i motsetning til flere av de andre stedene på anlegget.. Ellers syntes jeg Helios hadde best beliggenhet i forhold til bassengene og vil nok velge enten det eller Poseison igjen neste gang. Mener å huske det er Triton som har de flotteste leiligheten om det er viktig. Ville absolutt valgt en leilighet som vendte mot havet.. Ikke så mye spennende å se på på den andre siden av hotellet..

Ellers et supert sted!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...