Gå til innhold

Mage og underliv etter keisersnitt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har tatt keisersnitt har dere merket noe med underlivet? Slapphet i skjeden eller lekkasje eller noe? Jeg er litt sår/rød "utenpå", men det kommer kanskje av at jeg nå har gått med bind i 4 uker pga renselsen, det kan jo ikke være bra. Det klør ikke så da er det vel ikke sopp, eller?

 

Magen er slapp og buler litt ut, er det fett eller er det pga musklene? Skinnet henger også over snittet, veldig lekkert, vil det gå bort?

 

Jeg har også de siste dagene hatt mens liknende murring i magen, er det tegn på noe galt, eller er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 år siden keisersnittet mitt.

 

Magemusklene har ikke kommet sammen, men det har jo ikke noe med snittet å gjøre, det er babyen som sprengte dem fra hverandre.

Huden henger litt over snittet, det kommer nok aldri til å gå bort. Er veldig vanlig å få en "bulk" over snittet.

 

Mensen har blitt helt annerledes etter snittet, gynekologen tror det er pga arrvevet inne i livmoren. Slimhinnene som skal blø ut under mensen henger fast litt i arrvevet så jeg småblør gammelt brunt blod leeenge hver gang, har mensen i 8-9 dager.

 

Merker ingen forskjell på underlivet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...