¤ Mini ¤ Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Både gleder og gruer meg til tidlig ultralyd. Fikk tidlig ultralyd siden jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei, men også for å sjekke om alt er greit der inne. Håper på positivt svar men klarer ikke helt å glede meg siden jeg mistet sist gang jeg var gravid, da viste ultralyd at spiren nesten ikke hadde vokst. Hvor stor er sjansen for å miste 2 ganger på rad? Tror jeg er rundt 6-7 uker på vei, hva kan man da forvente å se på ultralyd? Håper på svar
LilleGull-12 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hei Jeg var på tidlig ultralyd i uke 8. Jeg ville det fordi jeg mistet sist gang, og ville bare få bekreftet om det var liv der inne. Så slapp jeg å gå rundt å tenke og være redd hele tiden. Man ser ikke så mye så tidlig, så en liten klump (på en måte) og inni der så vi et lite hjerte som dunka. Legen sa at i og med at vi så hjerte dunka i uke 8, så var det lite sannsynlig at det skulle gå galt igjen. Jeg er nå i 12 uke, og fortsatt er alt bra ) Lykke til på ultralyd!!
prøver1991 Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 jeg var på ultrayd uke 11+5 og da kunne jeg se babyen og hjerteslagene
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 men maria1991, ble ikke du tunget til abort på 11+3 da?
prøver1991 Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 hu ble tvunget ja, mener at hun tok den første abortpillen, men det var liv i babyen etter dette og hun valgte å beholde barnet
¤ Mini ¤ Skrevet 13. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2011 Takk for svar Så godt å høre Lillegull-12, da er det kanskje håp for meg også. Har enda ikke fått brev om time, men regner med det blir snart! Tror jeg også greier å slappe av mer hvis jeg ser at alt står bra til. Kjempegla på dine vegne
Frk Ludvig Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Jeg var på ul igår, 6+0 uker på vei. Vi så ikke så veldig mye, men vi så iallefall et bankende hjerte og det er jo det viktigste! Jeg mener å ha lest at hvis du bare har hatt en sa/ma så er det ikke større sannsynlighet at det skal skje flere ganger enn for dem som ikke har hatt det, så det går nok bra! Lykke til <3
¤ Mini ¤ Skrevet 13. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2011 Gratulerer, da er sjansene veldig gode for deg Vi får håpe at det du har lest/hørt stemmer Lykke til du også, og takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå