Gå til innhold

Hva skal dere stemme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har stemt og stemte Høyre. Dvs. jeg stemte pga. ordføreren vi har som er Høyre-mann. Han er utrolig flink og har gitt kommunen et skikkelig oppsving med flere abeidsplasser, oppussing av barnehagen, nytt sykehjem osv.

Han står på og jobber for en bedre kommune.

I år skal jeg ikke stemme.

Rett og slett fordi jef et par år har bodd i en kommune der jeg ikke har satt meg inn i hva de ulike partiene har som sine viktigste saker. Grunnen til at jeg ikke har satt meg in i det er fordi jeg visste vi ikke skulle bli boende her.

Nå skal vi flytte før jul, til hjemstedet mitt. Der er jeg engasjert, men kan ikke stemme der i år. Ved neste kommunevalg skal jeg stemme, og da håper jeg også at jeg er aktiv i politikken i kommunen

Jeg satt akkurat og tenkte på om jeg skal gidde å stemme i år.. Er egentlig høyredame, men ordførerkandidaten til Høyre her i kommunen er en idiot.. Så da må jeg stemme noe annet, og hva skal det være liksom? I ved forrige kommunevalg stemte jeg Venstre..

Annonse

Annonse

Jeg har stemt Sv på begge valgene.

Ikke fordi jeg vil at de skal få ordførervervet (det kommer heller aldri til å skje her), men fordi jeg tror og syns at de er en viktig pusher, et viktig bidrag på både miljø, skatt og eldreomsorg sammen med de partiene som de har slått seg sammen med.

Jo fler stemmer de får, jo større påvirkning vil de få på de ulike sakene.

Godt valg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...