Gå til innhold

Hehe, nytt spørsmål om sex ;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå, det jeg lurer på er om sex hjelper på modningsprosessen eller om det hjelper til å få rier hvis modningen allerede er overstått??

Noen som vet? ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så da er det med andre ord bare å "kjøre på" fremover da..Hihi :D

Skrevet

Drar den enda litt lenger eg, og spør om det er "farlig" å ha sex når jordmor kan kjenne hodet til barnet ved underlivsundersøkelsen? Har o har også 2 cm åpning, så tenker at da er det "fri bane" til hodet? Eller?

Skrevet

Da skal han ha så tynn tiss at den kommer seg inn i livmorhalsen og de 2 cm dine med åpning. Neppe..., så kjør på. Han stanget i livmorhalsen men kommer ikke i direkte kontakt med noe hode nei. Og det fosterhinner og vann foran også.

Skrevet

Jordmødre anbefaler jo sex for å få fortgang i ting, så tviler på at det er farlig :) Selv om det er åpning, sitter jo hodet der som en "propp"

Litt sæd i håret har vel aldri skadet noen :)

(Overtidshumor..)

Skrevet

Sæd i håret ja, he he! :)

Det sies jo at sæd inneholder noe av de samme stoffene som modningstablettene man får inn i sjeden på sykehuset så at det skal hjelpe på modning. Orgasme kan føre til rier, jeg får iallefall innmari sterke kynnere etter orgasme ;)

Skrevet

Da slenger jeg inn et spørsmål....klarer dere å holde sæden der inne en stund? De sier jo en bør bade livmortappen i sæd..men seriøst,jeg må jo tisse 5 sek etter endt akt uansett...

Skrevet

Jepp jeg prøver å la den få virke der inne så lenge som mulig. Gjerne prøve å sovne tvert etter sex. Som mannfolket gjør. Men som du sier vil gjerne blæra det annerledes.

Skrevet

Vi prøvde oss på en nye vri igår, 2 dyner og to puter under rumpen under akten, og slik ble jeg liggende en stund etterpå ;) Men måtte fort gi opp pga ble svimmel og mye trykk på lungene, så fikk ikke lagt slik så lenge jeg ville :)Så ellers tenker jeg som hun ene over her sier, prøve å sovne rett etter akten.. Meeen ikke så lett med den derre blæren nei, prøv å tiss rett før da? Kanskje det hjelper til at du/dere iallefall får lagt en stund.

Jeg skal virkelig kjøre på med denne "selv" modningen, er så lei, og er 22 dager igjen!!! Har energi til det da, så hvorfor ikke ;))

(og ikke minst en mann som ikke har noe imot litt action)

Skrevet

Har ikke orket å ha sex på 2 uker nå, så vet ikke om jeg hadde klart å holde på det så lenge sånn kroppen fungerer akkurat nå. Men, skal testes ut i kveld!

Trikset må være å tømme blæren HELT før akten begynner tenker jeg. Fant forresten ut, at dersom jeg sitter litt mer framoverlent når jeg tisser, så kommer det mer - enn om jeg sitter vanlig :) Kan kanskje være et tips for oss med aktive blærer nå på slutten!

Skrevet

Be samboeren din gi deg en skikkelig god og laaaang massasje (med mye kjærlighet)!! Så prøver dere på en god omgang etterpå med både orgasme og oppbevaring av diverse etterpå ;) Så får kroppen din en STOR dose med kjærlighetshormoner..Så kanskje en god natts søvn etterpå ender med fødsel :D

Skrevet

Da blir det sengeøkt ikveld. Litt hårgele er vel ikkje å forakte til fødselsdagen! :-)

Eg har samme problemet med å holde sæden inne. Renner jo ut før en er ferdig nesten! Jaja, får prøve å knipe igjen (til en forandring.. ;-) ) en stund å sjå.

Skrevet

*LIKER*

Her er dagens slagplan:

I dag skal jeg og min kjære spise middag hos svigers, så skal jeg GÅ hjem igjen (sta som et esel!)

I kveld skal han få massere meg - som han har gjort så mange ganger før iløpet av denne overtiden, LENGE!

Så må han psyke seg opp til å ha sex med en strandet hval :)

Aller helst burde jeg spist chili, krydret med litt kanel også - i samme slengen! Hehe..

Blir vel liggende med både bekkenløsning OG låsning i morgen - men det får så være! Har iallefall BIM som underholdning da :)

Skrevet

Hehe, ja kjør på!! Jeg har på følelsen at dette funker for deg ikveld/natt!! Skal ikke se deg på BIM imorgen ;))) Lykke til :D

Skrevet

Blir mange smilende & glade mannfolk på jobb på mandag iallefall ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...