Gå til innhold

ang. menn og utroskap osv..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvorfor virker det som så mange er "nødt" til å skjekke ut dette?

hører om maaange som leser mail og mld og undersøker mennene sine når de kommer hjem fra byen og andre ting..

 

Herreguuud!!

Stoler man ikke mer på mannen sin enn det så ville jeg seriøst begynt å revurdere hele forholdet!!!

 

og hu der med blomsten som hadde "fått ut av mannen at det var ei pen dame på jobb"

pene mennesker finnes det da vel OVERALT!!! men man mååå ikke ha lyst til å ligge med dem fordet!!

 

herregud noe så latterlig!!

jeg ser da sexy menn på butikken jeg også.. men jeg tenker da ikke på å ligge med dem osv..

 

nei makan til merkelige damer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velig enig med deg!

 

Stakkars mannfolk som er sammen med/gift med slike damer, tenker jeg. Noe av det viktigste et parforhold er bygd opp rundt, mener jeg, er at man skal kunne stole på hverandre. Hva slags forhold har man om man ikke kan stole på partneren sin?

 

Klart at mulighetene finnes der, det vil alltid eksistere pene mennesker i denne verden, og de fleste vil i løpet av et langt liv bli fristet, men det er milevis mellom det og det å faktisk begå en handling (utroskap).

 

Å mistenke mannen for hver minste lille ting må drepe et forhold på sikt tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uenig der, Det er ikke milevis mellom det å være fristet og det og gjøre det. Fikk jeg smertelig erfare for en stund siden desverre. Men men, man klarer seg uten mann også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn som er utro!!! Jeg har hatt et forhold til en gift mann i mange mnd....

Å hver gang jeg er ute på byen så får jeg tilbud fra gifte menn, så det er nok fler enn dere naive damer tror!!! Dessverre :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er enig i at det er slik det skulle vært! jeg derimot har helt mistet trua på at det finnes monogame menn!!! o.O

neida, ikke fult så ille, men når nesten alle jeg kjenner har opplevd det og opplever det, da begynner man å lure.. har selv opplevd det flere ganger, så da er det vannskelig å stole på noen desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...