Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hvordan sender jeg et brev/liten pakke til USA på beste måte/billigste måte? Innholdet blir et brev, noen barnetegninger, norsk godteri m.m. Vil ikke veie mer en 1 kg. Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jeg vet ikke. Sendte selv en pakke på såvidt over kiloet til Boston for tre år siden. Ba postdama om hjelp til å sende på billigst mulig måte og det kom på over 300kr, som var langt over dobbelt av pakkens verdi. Har derfor ikke gjentatt det.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Jeg dytter litt. Vil det koste så mye som 300 for å sende en liten pakke til USA??
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Har sendt veldig mye til USA og veldig mye fra USA. Det å sende pakker fra USA til Norge er rimelig, det kan nok dessverre ikke sies det samme når det kommer til å sende fra Norge til USA. Da jeg bodde i USA fikk jeg en diger pakke fra foreldrene mine, den hadde kostet 600 kroner å sende. For en liten stund siden sendte jeg en pakke med masse klær, godteri og annet snacks, det kostet nesten 300 kroner å sende (den var ikke så stor, og det var babyklær), det er med andre ord ikke veldig billig. Inne på posten.no kan man finne prislister. Frimerker for en pakke som veier 1 kg til verden generelt er på 165 kroner.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Prisen gjelder forresten A-post. Sender du B-økonomi koster det 130 kroner for 1 kg.
EMKIS Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Bruker https://billigpakke.no/ når jeg sender pakker til USA, fungerer bra..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Billigst er om du pakker den slik: under 7cm og ca A4 størrelse. Er den rett over 1kg ville jeg hatt ut noe, prisen gjør ett hopp når du kommer over 1kg. Er den mye over en kilo kan du vurdere å ha mer oppi siden prisen da er den samme mellom 1-2kg. Kommer du over 2kilo må den bli sendt som pakke og ikke brev, da er startprisen på rundt 300kr. Det viktigste er de 7cm, det hjelper ikke å klemme den flat når du kommer til posthuset for å få den igjennom den sprekken de måler med der. Ved postterminalen har de ikke sprekk de måler med men en boks som er veldig nøyaktig. Anonymkode: 596d0...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå