2 Mini oss Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Trenger litt inspirasjon her jeg sitter med lite energi og stor mage. Men jeg orker ikke bare være inne når hele familien er hjemme. Så når lille snupp snart våkner, hadde det vært godt å gjort noe koselig Noen som har tips?
Nuffy Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Her regner det bøttevis. Har noen litt "gamle" epler, så her blir det baking av eplemuffins;)
Eplebiten Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Tenkte faktisk at jeg skulle trene litt idag. Ellers tenkte jeg å begynne å strikke et nytt babyteppe, og putte alle babyklærne i kommoden jeg har skrudd sammen. Resten av søndagen skal jeg bare ligge på sofaen og glo på tv!
09+11+15 <3 Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg ligger med en fæl infulensa og mannen jobber. Så da er svigermor barnevakt og jeg ligger å syns synd på meg selv.
81-Mamma<3<3 Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Vi har kjørt en tur. Hadde med litt frukt og slik i bilen Nå slapper jeg litt av mens far har toåringen. Etterpå skal jeg rusle litt rundt husene med lillesnupp. Så blir det oppvarment pizza fra i går. Og kanskje en film, eller noe tv i kveld
MK73 Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Har nå sendt hjem håndverkeren som har jobbet her idag. Skal bruke stemmeretten min, lage middag, og fortsette med rydding og utpakking (vi flyttet for tre uker siden og er fortsatt midt oppi oppussing og har derfor ikke fått pakket ut alt). I tillegg skal jeg lese avis, slappe av, surfe litt på nettet og planlegge litt mer mhp oppussing, innredning og innkjøp til hus og baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå