Gå til innhold

Flere som er supertrøtte,slappe og slitne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+4 og er så trøtt!!!! Sovet 9 timer i natt og etter 2 timer oppe sov jeg litt på sofaen :P Og jeg er så slapp,orker knapt å reise meg å gå,kroppen vil ikke henge med...Kan ikke huske at det var så "ille" i de 2 andre svangerskapene,men trøtt var jeg da og sov der det passa meg...

Flere som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!:( har det akkurat likt, og jeg holder på å bli sprø av det allerede. Var akkurat likt forrige gang, men håpet at det ble annerledes denne gangen:/// klem til deg, er supertungt å ha det sånn. Go bedring!

Skrevet

Ja! Er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb, Sliter med å holde meg våken. Våknet kl 8 i dag, men lå og dro meg til 9, men nå er jeg trøtt igjen :/ hjelper nok ikke at jeg er kvalm hele tiden og får i meg minimalt med mat..

Skrevet

Klem til deg også Tess30 :) Håper det forsvinner kjapt på oss begge!

Husker jeg var trøtt når med begge jentene men ikke så mye som nå,gruer meg til å gå på jobb i morgen! For jeg føler meg helt utslitt fra morgenen av noen ganger :/

Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn!!!

Skrevet

JA! Sliter skikkelig på arbeid for tiden, arbeider turnus så kvelds og nattvaktene er verst. På dagtid går det litt bedre :) Husarbeid er et ork å begynne med, men når jeg først har begynt går det unna. Håper vi får energien tilbake snart :)

Skrevet

har slitt mye med dette. er 11+5 i dag og ting er litt bedre... men til tider har jeg vært så utrolig trøtt. Jobber ikke så jeg kunne stå opp kl 7, kle på mini, levere han i barnehagen (han MÅ være i bhg til 0830 pga spes.ped), for så å reise hjem å legge meg og sove i tre-fire timer igjen. Og når kvelden kom var jeg like sliten igjen.

Er litt bedre nå om dagen, men merker jeg begynner å bli trøtt og sliten igjen.. mye tyngre når man har barn fra før av gitt :-)

Skrevet

Er bare 8+3 jeg, og klarer så vidt holde meg våken på ettermiddagene, er nesten så jeg svimer av av og til når jeg legger meg på sofaen :P vanligvis står jeg opp rundt 8 og holder meg våken til seeeent på kvelden..men neida. ikke nå lengre. og med jobb å en treåring i hus så blir det fort mye verre når jeg ikke får lurene jeg trenger..men takler det :)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjør ikke annet enn å ligge på soffan, jeg er rett og slett heeelt ferdig. Kaver meg opp en sjelden gang for å prøve å få gjort noe fornuftig, men føler alt henger litt på halv åtte her hjemme. Får hvertfall til en liten rusletur en gang om dagen. Føler meg helt ubrukelig her jeg ligger å gulper, sover og sutrer. ;)

Skrevet

Jeg har det på samme måte, jeg er nå halvveis og har egentlig gitt opp at det skal bli bedre. Må som regel hvile 1-2 ganger på sofaen i løpet av dagen, i tillegg til den minst ti timers natta jeg har. Heldigvis jobber jeg ikke akkurat nå, ei heller har jeg barn fra før så jeg har mulighet til å slappe av når jeg kan. Hadde aldri forestilt meg at det gikk an å bli så trøtt som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...