Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Jeg er 6+4 og er så trøtt!!!! Sovet 9 timer i natt og etter 2 timer oppe sov jeg litt på sofaen Og jeg er så slapp,orker knapt å reise meg å gå,kroppen vil ikke henge med...Kan ikke huske at det var så "ille" i de 2 andre svangerskapene,men trøtt var jeg da og sov der det passa meg... Flere som har det på samme måte?
Tess30 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Ja! har det akkurat likt, og jeg holder på å bli sprø av det allerede. Var akkurat likt forrige gang, men håpet at det ble annerledes denne gangen:/// klem til deg, er supertungt å ha det sånn. Go bedring!
Nettie+jentungen Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Ja! Er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb, Sliter med å holde meg våken. Våknet kl 8 i dag, men lå og dro meg til 9, men nå er jeg trøtt igjen :/ hjelper nok ikke at jeg er kvalm hele tiden og får i meg minimalt med mat..
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2011 Klem til deg også Tess30 Håper det forsvinner kjapt på oss begge! Husker jeg var trøtt når med begge jentene men ikke så mye som nå,gruer meg til å gå på jobb i morgen! For jeg føler meg helt utslitt fra morgenen av noen ganger :/ Godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn!!!
¤ Mini ¤ Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 JA! Sliter skikkelig på arbeid for tiden, arbeider turnus så kvelds og nattvaktene er verst. På dagtid går det litt bedre Husarbeid er et ork å begynne med, men når jeg først har begynt går det unna. Håper vi får energien tilbake snart
MammaMø med to små Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 har slitt mye med dette. er 11+5 i dag og ting er litt bedre... men til tider har jeg vært så utrolig trøtt. Jobber ikke så jeg kunne stå opp kl 7, kle på mini, levere han i barnehagen (han MÅ være i bhg til 0830 pga spes.ped), for så å reise hjem å legge meg og sove i tre-fire timer igjen. Og når kvelden kom var jeg like sliten igjen. Er litt bedre nå om dagen, men merker jeg begynner å bli trøtt og sliten igjen.. mye tyngre når man har barn fra før av gitt :-)
Jente.18 Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Er bare 8+3 jeg, og klarer så vidt holde meg våken på ettermiddagene, er nesten så jeg svimer av av og til når jeg legger meg på sofaen vanligvis står jeg opp rundt 8 og holder meg våken til seeeent på kvelden..men neida. ikke nå lengre. og med jobb å en treåring i hus så blir det fort mye verre når jeg ikke får lurene jeg trenger..men takler det
Svirremirre Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Gjør ikke annet enn å ligge på soffan, jeg er rett og slett heeelt ferdig. Kaver meg opp en sjelden gang for å prøve å få gjort noe fornuftig, men føler alt henger litt på halv åtte her hjemme. Får hvertfall til en liten rusletur en gang om dagen. Føler meg helt ubrukelig her jeg ligger å gulper, sover og sutrer.
Ugla Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Jeg har det på samme måte, jeg er nå halvveis og har egentlig gitt opp at det skal bli bedre. Må som regel hvile 1-2 ganger på sofaen i løpet av dagen, i tillegg til den minst ti timers natta jeg har. Heldigvis jobber jeg ikke akkurat nå, ei heller har jeg barn fra før så jeg har mulighet til å slappe av når jeg kan. Hadde aldri forestilt meg at det gikk an å bli så trøtt som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå