Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I natt fikk jeg blødning etter samleie. Helt friskt blod, ganske mye. Det er helt overnå, og er bare på dag 19 i syklusen, hva sker med meg?

Noen som har liknende erfaring?

Har prøvd å bli gravid i 1,5 år nå, men uten hell. Begynte utredning i mai, men de kunne ikke gi resultatet før i Oktober. irriterende,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143565031-hjelp-jeg-bl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Jeg har ingen fasitsvar på dette, men kan berette at slik har jeg hatt det også en del ganger. Det skjer ca 8-10 dager før ikm med meg, når jeg har hatt det. Jeg har tenkt at det kan være at festeblødning "kommer ut" eller at det er rift som blør, for man blør lettere "oppi der" når man er på den siden av syklusen.

Man kan lett blø litt når man er gravid, så jeg har ofte håpt på det da... Men man kan også blø lett pga hormonene også. For min del har jeg ikke blitt gravid når jeg har hatt det slik. Men jeg vet at når jeg VAR gravid (mistet i uke 7) så blødde jeg etter samleie av og til.

Så det kan være så mangt.

Irriterende at det er så lang ventetid ja.

Men du får ha lykke til!!

Og skriv gjerne her igjen når du har vært der og fortell hvordan det gikk og hva de sa!

Klem

Takk for supergod tilbakemelding. Håper jeg er gravid, men regner med det er hormoner :(

Da jeg var hos gyn i mai tok de også blodprøver av meg. I juni fikk jeg et brev i posten der det stod de hadde funnet mye østrogen i blodet, så hvis jeg ikke var gravid måtte jeg ta kontakt med fastlege.

Jeg har vært hos fastlegen og tatt masse prøver, men de finner ikke ut noe galt.

Så jeg vet jo ikke hva som skjer, og må vente 5 mnd på svar. Og i tillegg har jeg begynt å blø etter samleie.

Blir litt stressa.

Skal inn 11 oktober. Blir spennende

Hei igjen!

Det er bra du "er i systemet" og under utredning da. Ting kan ta tid, det vet jeg alt om. Ikke alle sykehus som er like flinke og kjappe i alle kommuner gitt. :(

Så lenge legen ikke finner noe galt, så er det nok ikke noe å engste seg over sånn sett iallefall.

Mye østrogen sier du? Kanskje det er det som gjør at du blør lett da etter eggløsningen?

Det trenger iallefall ikke være noe farlig at man blør etter samleier, og det kan være pga østrogenet.

Det blir spennende å høre hva de sier nå da. Jeg opplever jo det samme noen ganger. Så du må gjerne dele videre her! :)

Jeg skal til gu torsdag, og det er min 2. runde til utredning. (2 år siden sist runde) De fant ingenting galt med meg heller sist. Men jeg tror jeg også produserer for mye østrogen, som kanskje gjør at egget ikke fester seg (?) - egen teori for meg selv

Skal iallefall høre med han jeg også, om hva han tror som kan gjøre dette. Jeg vil høre om jeg kan prøve crinone, som jeg har hørt mange har prøvd. Aner ikke om det vil hjelpe, men vi vil jo prøve ALT sant?! ;)

Ønsker deg en god natt, og en tålmodig ventetid!

klem

• 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...