Gå til innhold

Blør:(((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir rett og slett oppgitt..ikm i går,positive tester på mandag,i går og på morgenen i dag..så kom det friskt blod!Blør ennå.Dette skjedde i mai å..men da var testene kun mega svake og ble negative før blødningen,men da kom blødningen 3 dager over ikm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at så lenge det er friskt blod, så er det ikke noe å bekymre seg om, men er det klomper i det, da er det en annen sak-

Skrevet

Det er friskt blod..akkurat som mensen..fikk positiv billistrimmel senest nå for 1 time siden..

Skrevet

Slapp av, ro ned og ta tida til hjelp, så godt du kan. Det er ikkje lett, men einaste måten å finne ut korleis det går er å ta tida til hjelp. Først når det har gått litt tid, vil ein kunne vite om det var ein abort eller ikkje.

Ta ev. kontakt med lege/jordmor og fortell, håpar du treffer noken som tar deg på alvor. Veit ikkje om det er muleg med nokon UL for å bekrefte/avkrefte noko så tidleg, det kan helsekyndige gi deg svar på.

Sidan du har opplevd det før, så kanskje det er muleg å få betre oppfølging framover.

Kryssar fingrane for deg.

Det er ikkje kjekt å bløde. Hadde sjølv ei (lita) blødning i 1.tri, var innom legen og prata litt, og han sa at så lenge det var uten smerter og/eller klumpar, så var det godt muleg at det ikkje var noko farleg. Men no verkar det som om du blør meir enn eg gjor, så eg veit ikkje.

Der er alltid håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...