Gå til innhold

Jeg tror Ellen Arnstad får en jente!:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virkelig ingen bra trend dette at vellykkede forretningskvinner venter til de er nesten 50 før de får barn. Stakkars barna...mister foreldrene sine innen de er 30 eller må feire julaften på gamlehjem sammen med foreldrene....og jeg har gamle foreldre, så jeg vet hva jeg snakker om. Kjenner også flere med gamle foreldre, felles for disse barna er at de er tynget av ansvar og må ta vare på foreldrene sine mye tidligere enn det som er normalt. De går fra å være tenåringer til å ta vare på foreldrene. Og dette er ikke rett! Man kan da få leve sitt eget liv noen år før man tar vare på sine gamle som blir syke, deprimerte og ensomme?!

Annonse

Trend og Trend.

Hun har to sønner fra før , og dette er visst ikke på noen måte planlagt etter det jeg kan lese. Det er jo med samme mann også, han er 60 år :-)

Så, dette barnet trenger ikke nødvendigvis føle seg så tynget av ansvar siden det har to andre søsken å dele ansvaret for gamle foreldre med.

Jeg er enig i at det er en uheldig skjebne å måtte pleie sin far og/eller mor fra tenårene av. Men det er ikke slik at dette pleieansvaret vil vare hele livet, for når tenåringen er i 30-årene vil foreldrene ha gått bort.

Aberet med dette er jo at resten av livet må tilbringes alene, særlig hvis pleieansvaret opphører akkurat idet man er 40 og det er for sent å starte en egen familie!

Den spanske kvinnen som fødte tvillinger da hun var 67(!) år gammel, hadde visst en slik skjebne.

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/verdens-eldste-mor-er-doed-2817448.html

Mener hun fortalte at hun måtte pleie sin mor til hun selv var nærmere 40, og at dette ødela ønsket om en normal familie. Men det desperate ønsket om barn forsvant ikke, og hun valgte å lyve for legen om alderen sin.

Sånn kan det gå :-/ Likevel, tvillingene bor visst nå hos kvinnens nære slektninger og er trolig lykkelige.

Venninna hennes på omtrent samme alder som også nylig har blitt mamma til en liten jente avslørte jo dette når hun sa: " kanskje de blir venninner"

Så vi vet vel at Ellen Arnstad får en jente dersom det er interessant for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...