81-Mamma<3<3 Skrevet 11. september 2011 #28 Skrevet 11. september 2011 20 dager igjen til termin Regner med å få før! (Men teller også ned til en evt igangsettelese, så det er maksimalt 35 dager igjen til prinsessen er her).
MK73 Skrevet 11. september 2011 #30 Skrevet 11. september 2011 35 dager igjen idag - men jeg har vært innstilt på å gå over tiden hele veien, tenker jeg klarer å være mer positiv da hvis det faktisk skulle bli slik. Jeg er ikke lei, på tross av at dette har vært et tøft svangerskap og prosessen for å komme hit har vært svært lang og vanskelig. Vi har mye praktisk igjen å ordne, så jeg har ingen ønsker eller forhåpninger om at hun skal komme før tiden - rundt termin hadde passet meg bra ;-) ..og til alle barn i magen på overtidige damer: Hør godt på "lærerstemmen" min nå; (er ikke lærer, men jobbet som det et år, og har absolutt stemmen på plass, hehe) - kom dere ut!
Millepille Skrevet 11. september 2011 #31 Skrevet 11. september 2011 9 dager igjen! Vann har kommet til kroppen min og får armer og bein til å sovne og hindrer dermed meg i å sove, så jeg håper han kommer nå.
kjærlighets_barn Skrevet 11. september 2011 #32 Skrevet 11. september 2011 49dager igjen. Å det er helt greit kjenner jeg. Koser meg med magen og prøver å nyte den siste tiden. Tredje gangsfødende og tror nok dette er den siste.
novembergutten:) Skrevet 11. september 2011 #33 Skrevet 11. september 2011 75 dager igjen, slå den:-P huff, evighet.no
oktober prins Skrevet 11. september 2011 #34 Skrevet 11. september 2011 41 lange dager igjen til termin.. Nå har senga kommet i hus, og den skal skrues opp i morgen Klarer ikke vente lengre
Tre små troll :) Skrevet 11. september 2011 #35 Skrevet 11. september 2011 17 dager til bebisen kommer. Ikke noe å lure på her i gården, da jeg skal ha planlagt KS denne gangen. Kommer nok heller ikke noe før heller, da de to første meldte sin ankomst noen dager over termin. men 17 dager skal jeg vel alltids klare å holde ut.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 11. september 2011 #36 Skrevet 11. september 2011 57 lange dager igjen, tror ikke vi skrur opp sengen helt ennå gitt...
snart3barnsmor:) Skrevet 11. september 2011 #37 Skrevet 11. september 2011 9 dager igjen til planlagt KS, så blir heldigvis ikke MER enn det hvertfall.
LillemorHeidi Skrevet 11. september 2011 #38 Skrevet 11. september 2011 8 dager på overtid. hadde virkelig regnet med at nummer to kom tidligere en nummer 1. Men hvis han ikke kommer i morgen så har jeg gått like lenge. Mener også at han på siste ultralyd sa at jeg kom til å gå over men ikke like lenge som med nummer 1. Kan hende jeg innbilte meg det. Jeg får satse på morgendagen selv om jeg synes både 9 og 10 dager er det samme. Når det gjelder å gå over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå