Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, søndag 11.09.11?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager på overtid her, etter NOK en masete natt..

Vondt i mage og rygg som stråler nedover innside og utside av lårene, kvalm og diaré.. Våkner sånn i 4-5 tiden, å da er det helt slutt på alt.. Jaja..

Nå har jeg gått så mange dager over, i tillegg til at jeg trodde frøkena skulle komme før termin, at det at jeg skal bli mamma er blitt litt uvirkelig igjen - alt har liksom vært klart her så lenge.

Håper alle får en strålende fin søndag - jeg skal prøve å hente innigjen litt av den tapte søvnen fra i natt.

God klem til alle dere ventende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg!!

5 dager på overtid her. Er møkklei! Skal til legen i morgen, da skal legen bestille time til overtidskontroll. Hun mente jeg skulle komme til på tirsdag eller onsdag? Men siden jeg og tilhører haukeland, så spørs det vel??

Sender en god klem tilbake

Skrevet

Sikka kvatter igjen...på gebrokken norsk. Eller 15 dager igjen, og forhåpentligvis litt bedre lunte i dag.

Så dette skal bli en god dag! Bare være positiv så godt jeg kan :o)

Nosferia Du står først i køen synest jeg så, sender deg masse fødestøv å tanker om at snart skal det være din tur!!! Masse lykke til!!

Skrevet

Oh.. KK Haukeland opererer med sine egne regler ang. overtidige svangerskap enn så lenge dessverre..

Du må nok belage deg på å vente til 18. september, før du får komt deg på overtidskontroll på KK. Men som det stod på BT.no i går - så er det mange som reiser til Voss for å få kontrollen, så du kan jo gjøre det?! (Jeg MÅ på KK, så jeg får bare sitte her og vente)

Skrevet

12 dager igjen.... Og alle tegn er borte!! Sover plutselig veldig godt på natten. Er jo forsåvidt vel og bra det, men vil liksom ha vondt :) Får vel bare smøre meg med tålmodighet. Har veldig sympati med dere som er over, måtte dere begynne å føde i dag alle sammen!!

Skrevet

3 dager til termin. Men ny taktikk tilsier å ikke innstille seg på termin men overtid. Så da er det 13 dager til jeg vil ha igangsettelse. Så det så.

Skrevet

Det tror jeg kan være en bra strategi :) miepia30

Kos deg med fårikål :) Vi skal til svigers og spise betasuppe - kanskje den vordende bestemor eller bestefar kan ta noen alvorsord med lille frøkena i magen :)

Skrevet

Jeg følger din trend nosferia : 10 dager overtid .. Våknet med mageknip, sterke menssmerter!!:( regner ute så idag har jeg krøpet i sengen etter frokost og akter å være her litt med varmeflaske, bok og Internett ... Jeg synes virkelig vi fortjener en fødsel nå !! Drømte jeg var inbilt gravid inatt - kanskje jeg er d ?:S

Skrevet

Der var du også ja! Søren! Håpte du var igang ettersom jeg ikke hadde sett et eneste innlegg fra deg siden i gårkveld..

Innbilt svanger ja, tanken har slått meg flere ganger :) Hehe.. Hadde det ikke vært for UL-bilder, så hadde jeg VIRKELIG begynt å lure!

Ja, nå syns jeg virkelig vi fortjener å få skikkelig vondt (ironisk at man ønsker seg smerte!) Men belager meg på å reise på overtidskontrollen på tirsdag, er jo ikke så lenge igjen igrunn..

Skrevet

26 dager igjen her. Snart begynner permisjon så er det bare å vente på diverse vondter :)

Skrevet

Termin idag. Vasket ned leililgheten i går og det betalte seg med vond rygg og bekken plager. Så da ble det dårlig med søvn i natt. Blir en rolig dag i dag, neppe noen fødsel. Er ikke lei så det går greit, skal prøve å nyte de siste dagene for dette er nok mitt siste svangerskap. Fødte 4 dager over sist og 3 uker før med den første. Nyt dagen damer!

Skrevet

1 liten dag igen.... herregud! Här blir det övertid så det suser - så ja max 2 veckor till!

Så håll i er här kommer dålig humor på löpande band...laddar! :0)

Skrevet

9 dager på overtid... Blir nok igangsetting på tirsdag. virker ikke som om d kommer til å gå av seg selv...

Skrevet

Idag er det 8 dager til termin :);) JIppi :) det går framover uansett om det bli overtid eller ikke :) Men håper han melder sin ankomst før termin :)

Ønsker virkelig for dere på overtid at dere får føde snart og hilse å lillebabyn snart :)

Ha en fin søndag :)

Skrevet

Termin idag! Absolutt ingen tegn, ikke så mye som en vond kynner eller menssmerter! Har blitt veldig kvalm og vært plaget med hodeverk de siste dagene og løper fram og tilbake på do for både kvalmen og løs mage, når skal dette ende? :'(

Er "kun" 4 dager til KS her, blir ikke prøvd igangsatt en gang.. Så jeg har fått min endelige fødedato om ikke noe skjer av seg selv.

Sender masse fødestøv til dere "overtidsdamer"! Måtte dere føde i dag! =D

Skrevet

12 dager igjen, kjenner en snikende forkjølelse så nå håper jeg han venter til jeg er i form igjen! I dag blir det sofaen med serier på pc og lese litt bok :) Ha en fin søndag alle sammen!

Skrevet

32 dager igjen! Og jeg vil ha han ut nå! Det kan bli noe laaaaaaaaaaange dager om han og bestemmer seg for å komme etter termin...Sliten av stor mage!

Skrevet

42 laaange dager igjen.... Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet! Lykke til alle dere som er fødeklare, nå er det virkelig ikke lenge igjen til dere har skatten deres i armene :)

Skrevet

47 dager igjen her! Er over hodet ikke "klar" - så godt det er såpass;)

Skrevet

20 dager igjen her, og belager meg på å gå 9 dager over termin, selvom jordmor har sagt at hun tror han kommer før.

Ser jo ikke ut som det er håp om å få føde før termin i denne verden lenger. Ikke inne på bim iallefall!

Mye bevegelse her inne, men ingen tegn til at noe kommer til å skje på leenge. Håper jormor setter litt flere modningsnåler på tirsdag, så jeg iallefall er ferdig modnet til tiden.

Skrevet

-0 dager i dag :D så teminen er endelig her, men pia lar seg vente på....lure vondter i går men d ga se etter nåkken tima. men stresser ikke for nå kommer hun snart... :) stresshomonet for ting til å gå saktere, så slapp av og nyt siste dagene som gavid folkens;) blir lenge til neste gang, eller aldri for min del så jeg skal bare kjenne godt på denne følelsen litt til:)

Skrevet

15 dager igjen, og har hatt ei mye bedre natt enn i går: sovet i nærmere 12 timer og bare to doturer ila natta :-p Og i kveld kommer kjæresten hjem, så da slipper jeg å være redd for å føde uten ham...

Skrevet

0 dager igjen, termin i dag!!! :D:D:D

Men det virker ikke som hun vil ut på termin, må nok vente litt til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...