jobber med saken har klart det Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Håper noen av dere har født i natt:) Jeg prøvde samleie metoden. Det skal jeg aldri gjøre igjen!! Helt lam i bekkenet i dag:( Fikk smerter i korsryggen etterpå Tenkte.. yes.... endelig skjer det noe:) Mannen måtte masere ryggen gjennom noen av kynnerene, så sovnet han:( Er det mulig?? Kanskje det er hormontrollet som slår til igjen, men jeg tenkte: hvis det er fødsel på gang nå, så reiser jeg alene! Så kan han bare sove.... Håper alle får en super dag:)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jeg er her fortsatt, og tror med hånden på hjertet at Hormontrollet kommer til å komme på besøk i dag
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Uff... trøtt mann asså Med det skjer vaffal ikke under fødselen ) Håpe det tar seg opp igjen da, Men det der med hormontroll.... Kom til å tenke på at egentlig så burde jo det ha en virkning, siden det er hormoner som påvirker fødsel. Eller er jeg helt på jordet?
miepia30 Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg er her. Og i dag er det 11 september og får i kål hos svigers ( som jeg liker, ja både svigers og maten) så ingen hast med å føde før etter midnatt
Madam-mim Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Like gravid i dag og, har hatt endel murringer i magen i natt, men thats it. Prøvde å få med gubben på lørdagskos, men han klarte å sovne mens jeg var på et av mine x-antall toalettbesøk! Haha, da snakker vi lite interessert. Får gjøre et nytt forsøk i kveld;)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Check in!! Still here! Har varit mest slitsamma natten ever..och ändå ingen födsel... så tja jag vet inte med denna taktisken jag! haha! Idag ska vi ut på 2 besök så dagen kommer gå fort. Och tippar jag somnar som en sten ikväll efter denna natten här. Imorgon bitti så blir det samtal till jordmor - jag fick ju ingen ny timme pga hon sa jag skulle föda(!!!) Så imorgon termin hoppas jag hon kan skvisa mig in och ta en ny stripping. Väldigt spänd på om jag öppnat mig något mer sen sist......!!! Och så ska jag ringa riksen för att få timme till ul och kolla mängd på fostervatten. Kommer säkert inte få timme förrän senare i veckan Förra gången blev jag nämligen igångsatt pga att det inte var något vatten alls kvar..kom inte en droppe under födsel! Och detta la jag inte märke till alls utenom att prinsessan inte hade beveget på sig bra. Han här inne är ju speedo gonzales på kvällarna så är egentligen inte sååå bekymrad, men känns tryggt med en extra kontroll! Så jag blir här inne masandes ett par timmar tills vi ska på besök - inte kvitt mig än!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Jeg henger også her like gravid, kanskje enda mer hormonell og sliten - på dag 10 overtid ! Sovet greit i natt , våknet av sterke mensmerter så nå har jeg krøpet til sengs med varmeflaske . Skal også nevnes at her kommer d mye slim, tykt med klumper men uten blodspor ( sorry detalj) men sånn har d ikke vært med de endre fødslene for da har d startet med blødning - noen med erfaring eller samme situasjon ?? Slimproppen min har gått i 2 omgang den var gul- gele klump. ..ønsker alle en fin søndag <3
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 mamMa1 til 2 +1 passasjer:) - jag tror kanske att det sätter igång nu på dig jag...hejar hejar!!! kramis
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 Jeg håper du har rett lycklig ..!! Vil ikke igangsettes i morgen .. Ble i dårlig humør nå ( enda dårligere humør ) 2 bekjente til som har sneket i køen og født .. Selv om jeg er gla på deres vegne så er s kjedelig å fortsatt gå her .. Men tirsdag/ onsdag om ikke i morgen er hjeg 3 barnsmamma .. Får prøve tenke positivt ! Magen jobber med noe nå .. Om ikke underlivet ..
Madam-mim Skrevet 11. september 2011 #10 Skrevet 11. september 2011 Jeg slimer som du. Begynte på mandag med gulaktig slim, etter stropping på onsdag begynte det å komme masse med blodspor/ brunt. Holdt på med dette i 2 dager, og etter dette har det kommet blankt slim hver gang jeg tørker meg. Hadde ikke dette forrige gang, da hadde jeg bare en tegningsblødning natten før vannet gikk. Kan ikke skjønne hvor lenge dette slimet skal komme jeg:/ håper det kommer i gang av seg selv, så du kanskje slipper igangsetting:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 11. september 2011 #11 Skrevet 11. september 2011 mamMa1 til 2 +1 passasjer:) - tror "wounderlivet" ditt är på G jag! :0) Lillenusk_fødeklar:) - stropping..? kan du utdypa hur jm utförte detta...hihi (helt klar över skrive fel har bara dåligt humor!! :0)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 11. september 2011 #12 Skrevet 11. september 2011 Litt mer dårlig humor her: Stropping er når man fester noe sammen (altså stropper noe sammen) Mao. ikke å anbefale når man helst vil ha ut ungen
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 11. september 2011 #13 Skrevet 11. september 2011 he he he.. skulle tatt seg ut å stroppet sammen underlivet for å få fødsel..( tror vi som går på våre siste dager kan få litt dårlig humor )
Madam-mim Skrevet 11. september 2011 #14 Skrevet 11. september 2011 hehe..ikke rart det ikke blir noe fødsel da nei. Jeg får be om stripping og ikke stropping neste gang;)
LillemorHeidi Skrevet 11. september 2011 #15 Skrevet 11. september 2011 Er også her og utrolig lei av å vente. kjente litt mensmurring i dag og håpet at ting var i gang siden jeg ikke hadde noe slike forvarsler på førstemann. Hverken kynnere eller andre plager. Men den gang ei er like gravid og like lite tegn på at noe er i gang i dag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå