Gå til innhold

Det er veldig mange flittige mennesker på Epla.no, altså - så denne butikken MÅ jo være tull?

Anbefalte innlegg

Https://epla.no/shops/gaveideer

Jeg måtte google navnet hennes, og hun er visst et medium, så kanskje det er der kreativiteten ligger mest.

Løp og kjøp!

Fortsetter under...

Må bare si det, selv om jeg ikke er en av de som pirker på alt... Flittig kan hun godt være, selv om den gjengse oppfattning kanskje er at hun ikke er flink nok til å selge produktene sine helt ennå. Jeg smålo av dette først, men har i ettertid tenkt at man forsåvidt ikke kan vite om der er noen spesielle omstendigheter man bør ta hensyn til. Det finnes mange kunstnere der ute som har diverse plager, sykdommer eller er tilbakestående, så man skal ikke dømme dem uten å ha vurdert den muligheten. Jeg skal i alle fall ikke det fra nå av. :)

Det kan selvsagt være både den ene og den andre diagnosen bak, som vi ikke vet noe om, men det endrer fortsatt ikke det faktum at dette er veldig morsomt, og at det er helt utrolig at det ligger ute til salgs.

Hvis man skal tenke at alt som er merkelig har en diagnose bak seg så får man nesten slutte å la seg underholde av alle menneskene som blant annet melder seg på Idol, X-Factor osv. og selv tror at de har et talent som de ikke har...

Det er mange folk som produserer diverse og som selger sine produkter gjennom epla, altså:)

Det er ikke slik at bare en har laget alt sammen:)

Annonse

Det er vel ingen som tror at en person har laget alt sammen? Man har forskjellige butikker på Epla, og dette var en av dem - selv om det knapt nok kan kalles en fullverdig Epla-butikk.

Hehe, gammel er den som har laget dette da?

Første som slo meg var at enten er personen tilbakestående, eller så er det en barneskolejente som blir dyttet litt vel mye frem av foreldrene sine ;)

Vel, ifølge bloggen hennes (som jeg fant da jeg googlet navnet), er hun en 25 år jente (medium), så hun er jo ikke akkurat en tolvåring som har blitt presset av foreldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...