2BarnsMamma+AprilBaby<3 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Dette blir da 3. mann.... men at magen skal bli så fort stor da? spiser yogurt hver dag for og ikke bli så "OPPBLÅST" men... Søstra mi sa, det blir vanskeli å skjule at jeg er gravid... er ikke stor fra før, men magen er dær! hehe men er jo alt for tili å fortelle det til alle nå!?! Andre med samme dilemma?
*Sammy* Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Er i uke 9+4 her og regner med folk synes jeg har lagt på meg ja, for jeg får laange blikk, men ingen har spurt ennå da, tenkte å holde det hemmelig til etter uke 12, men det er vel bare å glemme Er 4 mann i magen
Stina <3 Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Dette er jeg redd skal skje med meg og. Fikk fort mage med de andre ungene mine... Gleder meg ikke akkurat til å gå til sjefen og si at hun må bestille nye arbeidsbukser til meg... De jeg har nå er allerede i minste laget...
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 dette er også 3 mann så fikk mage kjempefort! Ikke så rart egentlig når det er bare 1 år og 4 mnd siden sist det var en baby der inne <3
2BarnsMamma+AprilBaby<3 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2011 man kan få delte tanker om det er flere dær inne, men siden man har vært gravid før så er det vel tilfelle ;) gutten kom 06 jenta kom 08 nå venter vi lillespire 2012 :) <3
2 tette og 1 badehette Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Har det på samme måten her. Med 1.mann kom magen først i uke 21/22, med andre mann i uke 12 og denne gangen kom magen relativt tidlig ( oppblåst fra uke 5 ca, men nå er jeg inne i uke 11 og er en tydelig gravidmage der.). Har jente født nov 06 og gutt født apr.08 venter den lille i starten av april 12.
Bærbuskkroken Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Koselig med mage, men skjønner problemet Prøver selv her å unngå alt som gjør meg oppblåst, men sliter med kvalme så spiser jo minimalistisk :/ Vi lurer litt selv på å bare fortelle det nå til alle....er 7+2 så er i min 8 uke. 2 mnd på vei er ikke så ille og uansett så hjelper det meg når folk rundt meg skjønner hvorfor jeg er litt sær for øyeblikket :D:D
pinklady81 Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 hva er det man bør unngå å spise for å slippe å bli så oppblåst egentlig ?
Mamma♥09♥12♥ Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 jeg er også mellom 5-6 uker.. å det kjennes ut som om jeg må sånt tisse. Magen bare buler. Får ikke til å holde den inne lengre.. Så er redd det kommer til å misstenke folk snart.. Dette er vårt andre barn.
~Mita~ Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 Hehe.. Vi er nok flere som får tidlig gravidmage ja.. Jeg går også med nummer 3 i magen nå, og begynte å få mage i uke 6-7, er i uke 12 nå og har en klar bul på magen dette er mitt tredje barn på 4 år da, kan kanskje ha noe med det å gjøre også
m*78 Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Jeg er i uke 7+6 i dag, å ser egentlig bare ut som om jeg har lagt på meg :-/ Dette er nr. 4. De tre første er tette og husker godt at da jeg venta nr. 3 så ble jeg "avslørt" da jeg var rundt uke 8. Er 3 år siden sist graviditet, så selv om det er nr. 4 i magen så ser det ut til at i allefall klærne skal passe en stund til :-) Vi har fortalt det til de nærmeste i løpet av den siste uka. For jeg har så lite overskudd og de begynte å stusse på at jeg ikke var med på ting, men at mannen min kom alene med ungene våre. Håper og holde det skjult for alle andre en stund til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå