Gå til innhold

Inspirert: Er det bare jeg som tenner på sex med flere menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei da! Jeg tenner kjempe mye på to eller tre menn i sengen! ååå en helt herlig følelse.

Elsker også at mannen min ser på meg når jeg blir knullet av en annen mann eller har sex med ei jente. Jeg elsker også og at han har sex men jenter eller at par og jeg kan sitte og se på.

Jeg synes tanken virker skummel jeg. Det er ikke noe for meg. Men jeg har minst to venninner som har prøvd det, og en har fortalt rimelig detaljert om opplevelsen sin. Kan vel si hun hadde det morsomt. Jeg tror det er noe for single mennesker som liker å prøve det meste. Jeg er faktisk så kjedelig at jeg kun fantaserer om mannen min. På det mest ekstreme fantaserer jeg om mannen min som han så ut da vi møttes. ;)

Jeg har hatt sex med tre menn samtidig, dette var sammen med min mann. Jeg ble tatt bakfra av den ene og jeg lekte med de to andre.

Synes det var ganske deilig og pirrende.

Tenker ofte på den settingen når jeg onanerer

Annonse

Har prøvd det i tidligere forhold, jeg var sammen med to gutter samtidig, de var bifile. Forholdet vårt varte i 2år der vi bodde alle tre sammen deler av forholdet. Men da jeg begynte å tenke på det å virkelig etablere meg med familie så fant jeg ut at jeg måtte ut av forholdet siden det ikke er akseptert med den type forhold i dagens samfunn.

Det fine var at vi alle tre var forelsket i hverandre, vi delte oppgavene hjemme godt og hadde super økonomi da vi hadde tre inntekter. utad var vi gode venner alle tre, men vi reiste til andre byer og da kunne vi gå arm i arm alle tre, danse sammen og blikkene jeg fikk da jeg kyssrt først den ene, så den andre og at de kysset hverandre var ubetalelig. Det så sove midt i mellom to flotte gutter var også noe spesiellt. Men var mye sex da, nesten hver dag og gjerne flere gang for dag da begge var veldig kåte og seksuelle av seg. De kunne ha sex i lag, men begge foretrakk meg, så jeg var i perioder litt sliten innimellom.

Praktiserte DP og en gang hadde vi med en tredje gutt, men det ble med den ene gangen siden de ble veldig sjalu og ikke ville dele meg flere ganger med andre gutter.

Nei, ble ikke det. Var helt ok, siden jeg fikk mer enn nok selv for å si det sånn ;-)

Hadde jeg ikke ønsket meg barn så kunne dette ha holdt lenge, for vi kranglet aldri, holdt det alltid på diskusjonsnivå hvis vi var uenige. Gutta var utrolig ansvarsfulle og flinke i hjemmet, så jeg følte meg heller ikke som bare husmor og elskerinne for dem, men en likeverdig partner på alle måter. Vi jobbet også sammen, våre nærmeste venner viste om forholdet, de på jobb hadde vel mistanke til at det var et eller annet, men vi var diskè offentlig på hjemplassen pga våre familier som nok neppe hadde akseptert det. Moren til en av gutta ante nok noe, men så var hun selv veldig alternativ og en gammel hippi som hadde bodd i kollektiv på 70-tallet selv, så hun sa aldri noe, men kom med små hentydninger og morsomheter på vår bekostning.

Har gjort det ganske mye da jeg var yngre, og fantaserer ofte om det nå. Hadde sex med to gutter allerede som 14-åring. Prøvde med både to og tre en rekke ganger i "mine ville år" fra jeg var 19 til jeg var 24. I tillegg har jeg prøvd én gang med fire og én gang med sju(!). Tror det er en rekord som får stå; ser ikke helt for meg at jeg kommer til å gjenta noe sånt.

Oh my god, jeg ble misunnelig på deg som var i et forhold med to stk ;) Kan jeg spørre hvordan dere fant frem til denne ordningen? Litt spesielt liksom. Ser ikke helt for meg hvordan man begynner på noe sånt.

Men for å svare på HI's spørsmål, du er ikke alene om å fantasere om flere menn!!

Jøje meg, 12:26, det høres jo ut som den dreømmesituasjonen! Hvorfor tok du ikke sjansen på å være i forholdet selv om du ville ha barn? Hvordan er situasjonen din nå? Skulle ønske jeg hadde det slik. Elsker bigutter og sex med flere gutter samtidig. Har hatt trekanter noen ganger og elsker det :) To gutter samtidig er noe jeg ikke ville vært for uten. Det er så greit at gutter er så åpen at det som oftes ikke er noe problem for to gutter å ha sex med samme dama :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...