Gå til innhold

Har paprikafruen flyttet ut??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, HVOR leser dere dette liksom?!

 

Det siste innlegget henneS?

 

Oi, la oss overanalysere bildet av en annen sofa og et annen stuebord - tata, hun har garantert FLYTTET UT!

 

 

..Til hva da, butikken hun straks skal åpne eller? Hvor hun selger sånt? hi5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men jeg er nødt til å le litt av alle som hisser seg opp pga de tror at de som skriver dette her, bare lager sin egen historie og finner opp pga noe man har sett på bloggen! Dette stemmer jo ikke helt, d finnes nemlig noen av oss som har tilgang til FB-profilen hennes og der er d offentlig at HUN har flyttet i egen leilighet ja, i byen. Dette er så direkte at d ikke kan misforståes eller blandes m butikken hun skal åpne! Bare vær tålmodige, hun vil nok snart offentliggjøre d på bloggen så snart hum føler for d! Noen ganger vokser mennesker fra hverandre, desverre og hvorfor skal man leve i et ulykkelig ekteskap, når d finnes andre muligheter? Sikker på at de kommer til å få d fint alle 4 !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så dum som tror vi får d fra bloggen hennes!! Haha ;)

Vi har FB tilgang vettu og har fått sett skikkelig bilder av den nye leiligheten ! I tilegg har hun fortalt oss d ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de hadde fått det så bra etter den terapien jeg? Da reiste de jo på kjærlighetstur og greier og de hadde visstnok aldri vært så forelsket før..

 

Trist for dem og ikke minst for barna, jeg håper at de finner sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de siste bildene av henne er ikke de tatt i stuen deres da? På det ene henger jo bla et bryllups bilde av dem..

 

Eller er hun bare "hjemmom" for og ta bilder av seg selv???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det lurer jeg også på! Stikker hun hjem til eksen en gang for dagen for å ta en serie bilder hun kan bruke til bloggen, eller har hun spart opp gamle bilder hun ikke har delt med oss før? Og hvorfor har hun nettopp kjøpt ny sofa og tapet til hjemmet til henne og ektemannen (eksen? Om hun har kjøpt det til sin nye leilighet, hvorfor tok hun bilde av det i hjemmet deres istedenfor i leiligheten? Kjenner jo igjen bakgrunnen og tapeten til huset på bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner hun ikke, men la hun til på f.b og hun godtok. Står ikke noe priv på f.b som jeg kan se. Og bloggen hennes. villapaprika.no står det lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...