Gå til innhold

kynnere hvert 10-5 min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har di siste timene hatt kynnere hvert 10 og nedi hvert 5 min...uuuutrolig plagsomt! De er ikke vonde,bare ubehagelige! Tok meg en varm dusj nå og paracet...får se om det dabber litt av! Noen som har hatt slike jevne kynnere ofte? Har hatt sykt me kynneremen ikke slike som kommer etter klokken...kan jeg belage meg på å gå slikt 20 dager til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer den, hatt det i maaange uker. Kommer når jeg slapper av i sofaen, merkelige greier. 16 dager igjen, å er hverdags for meg.

Skrevet

Off...regnet med det...så plagsomt!! Jaja, krysser fingrer for en ekstremt effektiv fødsel til slutt;-)

Skrevet

jeg har det akkurat likt og har 20 dager igjenn til termin:/ lureri... :/

skal vist hjelpe med et bad også, men jeg har ikke orket å prøve det enda....

Skrevet

Det hjalp med dusj og paracet i går....men nå er det i gang igjen...blæ...må ut å finne på noe så jeg ikke går å kjenner etter...håper dette er bra øvelse før den store dagen....forstår godt folk klikker av dette....

Skrevet

Åh då kan det ju hända att det blir till något! Massa lycka till!

Skrevet

Sånn har jeg det allerede nå, og det er fremdeles 70 dager til term... Livmora "flekser" og strammer og forbereder seg til fødsel. Hadde det slik forrige gang også, og jeg hadde en usedvanlig kjapp og grei fødsel. Håper det blir slik denne gangen også:)

Skrevet

Jeg har venninner som har hatt veldig lite kynnere i sv.skap og veldig lange fødsler. Jeg tenker at kynnere er bra og vil gjøre at fødselen går fortere :) Dette hjelper veldig på å hold ut alle disse krampene i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...