-lykken er 3- Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Har endel stikking og føler nedpress........ Vet at lille- gutt ligger i tverrleie ( lå i hodeleie for noen uker siden, før han plutselig bestemte seg for å vri litt på seg igjen), så synes egentlig at det er merkelig...
cecca85 Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 jeg har d samme.. men dem sir at d ikkje en noe... men d e veldig ubehagelig når d e sånn ned press... men d va ei jordmor som sa at d kunne bli sånn sia d va mitt 3 svangerskap...
Lillegull2011 Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Jeg har vært veldig plaget av stikkinger og nedpress, men dette er fordi han ligger med hodet veldig langt ned i bekkenet mitt? Slik at jeg ikke klarer å gå for d stikker sånn! Må klemme beina sammen og sette meg ned..
-lykken er 3- Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2011 Det er mitt 3. svangerskap også, men klarer ikke å huske om jeg hadde det slik med de to første ( er over ti år siden sist!) Synes det er litt merkelig med nedpress og stikkinger når babyen ligger i tverrleie....
fairy76 Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Kan det ikke tenkes at han har snudd seg nedover igjen da?
-lykken er 3- Skrevet 12. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2011 Skulle ønske at han hadde lagt seg i hodeleiet nå, men han har nok ikke det.... Kjenner godt både hodet og rumpen. Han er veldig aktiv, og sparkene går rett ut i siden- ikke særlig behagelig....... Skal til ny UL om en uke, så håper virkelig at han har lagt seg til rette da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå