Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 ..samme som i går..men regner med å være her i morgen likevel. Lykke til alle som er fødeklare og som er sprekkeferdige (som meg) Håper ingen av dere får sove, men går i fødsel! tihi
Sololight Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Melder meg også inn i klubben med maserier nå, hadde de i hele kveld fram til kl 22. Så var det bom stille. 16 dager til termin, men mange tegn på at det skjer om ikke alt for lenge! :-) Lykke til!
EFM Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Jeg har maserier hver kveld og hatt det i rundt 2 uker nå og har 47 dager til termin
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Tja har sovit att par timmar - och märker att det varit lätt gör My ket sker i magen. Men tror inte han tänk komma ut av den grunn...bara väldigt plagsamt. Klarar nästan inte att gå på do pga nedpress - härligt! Behöver ju liksom inte kissa när man är gravid (!!) Inger regelmässigt här bara massa murringer och ont-men gott man känner man lever!! ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå