Gå til innhold

Bare ett lite hjertesukk..

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har nå vært prøvere i 1 år og 5 måneder.. fortsatt ikke noe napp.. Det er så frustrerende!

Alt jeg ønsker er en baby, alt annet er på stell.. Bil, hus, jobb, mann, økonomi osv. Har dere noen hemmelige tips??

Jeg får mens hver måned på dagen da jeg skal, og vi har sex annehver dag i den perioden der jeg etter logikken skal ha eggløsning. Ønsker ikke å gjøre dette til et arbeid eller en vitenskap, vil så gjerne at det bare skal skje.. men kjenner at jeg nå tenker mer og mer på det..

Tar imot tips og hjelp så mye jeg kan!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143564239-bare-ett-lite-hjertesukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misforstå meg rett, men dere kan få min spire. Jeg ønsker jo ikke å gi fra meg barnet jeg bærer på, men jeg synes ikke det er riktig at noen skal slite med å få barn når andre får det så lett til.

Hvis dere ikke har prøvd el-tester så ville jeg også anbefalt det først. Hvis det ikke hjelper så gå til legen sammen og få testet dere. Det kan være de finner en løsning for dere.

Jeg tror det er viktig å ikke stresse, selv om jeg forstår at det kan føles sånn etter lang tid med prøving. Kanskje det kan lønne seg å ta en pause fra prøvingen og bare ha sex for kosen sin skyld.

Plutselig sitter spiren, lykke til

Tusen takk for alle svar, og beklager sent tilsvar..

Vi har det siste halvåret ikke prøvd for å prøve, men hatt sex når vi hadde lyst. Har ikke hjulpet. Det har til og med vært en periode der det ikke passet å bli gravid (og hvor det da vel egentlig burde ha blitt noe :P )

El-tester har jeg ikke prøvd, og kan godt se på disse. Hvordan brukes de?

Til deg som fikk spiren lett: ikke tenk sånn, vær glad for ditt barn, vårt kommer nok også :)

Lege blir nok et alternativ etter jul når vi har prøvd i to år.

Hvorfor vente med å oppsøke lege? Dersom det viser seg at dere trenger assistert befruktning for å bli gravide, så ville jeg kommet igang allerede nå, for det er ganske lang ventetid på sånt.

Vi prøvde 2 år med vår første og 1,5 år med vår andre, så vet hvordan det føles å bli skuffet gang på gang.

Ønsker dere lykke til, men kom dere til legen NÅ!

Annonse

Prøver å ikke stresse, men det er jammen lettere sagt enn gjort! :P

Men jeg teller ikke ned til mensen, månedene går sin gang, og vi prøver å ikke være for streng med når vi har sex ;)

Vil gjerne vente med å gå til lege fordi jeg har så lyst at det skal skje av seg selv, om du skjønner.

Men akupunktur var jammen lurt!! Det skal jeg sjekke ut!

Takk for tips!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...