Gå til innhold

Jeg har den perfekte mann! Hvertfall så er han perfekt for meg;)

Anbefalte innlegg

Han er veltrent, har sixpack, sommerbrun og hverken for høy eller lav. Han elsker ungene, og også min eldste sønn som ikke er hans biologiske. De drar på fisketurer, klatrer og sparker fotball sammen.

Han forstår meg, setter pris på meg, klager svært sjelden, og gir meg komplimenter hver dag.

Han er RÅ i senga!! Han kan få det til å gå for meg hver eneste gang, og er både røff og kjærlig. (og han har en stor en;))

Han kommer godt overens med familien min og vennene mine

Han er klok, intelligent og smart!

Han er til å stole på!

Han har god humor

Han er leken;)

Han er romantisk

Han vasker huset i hemmelighet når jeg er på jobben

Han tjener bra og har god økonomisk sans

Vi var bestevenner i ti år før vi tok sjansen på hverandre og har fulgt hverandre gjennom tykt og tynt.

Og nå venter vi baby nr FIRE:))))) HURRA!!!:)))

Fortsetter under...

Annonse

Jo, klart du kan få det sånn..?!

Denne mannen fremstod for meg som litt kjedelig helt til vi rota en kveld vi begge var deprimerte;) Jeg tenkte aldri på han på denne måten, og det hele var ganske rart egentlig... Men så skjedde det igjen en kveld da vi begge var edrue, vi satt bare og så en film, og det føltes utrolig nok veldig bra!:)

Jeg har aldri vært lidenskapelig og stormende forelsket, men jeg elsker han himmelhøyt! For mye lidenskap er ikke bra, og i løpet av mine 34 år har jeg vært ute noen vinternetter og fått erfart både det ene og det andre.

Jeg trodde heller ikke at jeg kunne få det sånn, men nå sitter jeg her!:)

Men det må hele tiden jobbes for forholdet, det er en fulltidsjobb! Det gjelder å holde fokus på de riktige tingene og å kommunisere bra. Jeg har sittet mange kvelder gjennom dette forholdet og malt fanden på veggen, og tenkt at jeg har det bedre alene, men jeg vil jo ikke være uten han!! Og hver gang så har det ordna seg og jeg innser gang etter gang hvor heldige vi er. Vi lever ikke i ei rosa boble, det er ingen dans på roser, men vi har det utrolig bra sammen med felles mål og på samme vei:)

Dette finner du også, det er jeg sikker på!!:))

Klem fra HI

Annonse

Har også en mann som er perfekt for meg, han er ikke feilfri, men det hadde vært både slitsomt og irriterende, lite sans for "perfekte" mennesker.

Viktigst er at man trives i lag, jeg ser for meg at mannen og jeg blir gamle sammen, og det blir vi nok også, kansje fordi vi gir hverandre rom og frihet i tillegg til vennskap, kjærlighet og samholdet vi har.

Vi er to enkelt individer, ikke avhengig av hverandre, men sammen har vi det helt klart bedre enn om vi var alene.

PS: I tillegg har vi enormt sterke følelser for hverandre, støtt stormende forelsket, år etter år etter år. Selv om vi har flere barn, er gift og alle påstår at det er umulig å være forelsket så lenge, vel, dem om det, vi er det fortsatt.

Anonym 22.32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...