Gå til innhold

Mannen min gidder ikke ha sex. What to do???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har et veeeldig labert sexliv. Jeg er tom for gode tiltak og trenger tips. Vi er i starten av 30-årene og jeg synes det er litt vel tidlig å legge inn årene...?

 

Vi har sex.. tja, kanskje en eller muligens to ganger i måneden. Og det er fordi jeg savner det og initierer. Han er med når jeg tar initiativet, og virker jo fornøyd etterpå. Men så tar han aldri initiativet selv lenger. Det har blitt mindre og mindre de siste 3-4 årene. Og det er alltid samme leksa, lite variasjon og ikkeno "ekstra".

 

Vi har slitt lenge med å få barn, og jeg tror det i en periode var avtennende for ham. Men nå har lykkes; vi har en toåring, gjennom hele graviditeten og også nå i etterkant har han nesten virket litt aseksuell. Men situasjonen er jo en helt annen nå, og jeg prøver å fokusere på at sex er gøy godt og fint for samlivet. Han får ereksjon når vi først har sex, så jeg tror ikke det er noe fysisk eller hormonelt i veien med ham, jeg tror det sitter i hodet på en eller annet måte.

 

Han er veldig lite interessert i mine bryster, kropp generelt - og jeg ser faktisk helt ok ut. Ingen vektproblemer eller andre ting som skulle skremme ham! Han sier ofte at han elsker meg, at han setter pris på fellesskapet vårt og at vi er en fin liten familie. Jeg er enig i det, men synes det er rart at han ikke har et ønske om et aktivt sexliv lenger. Det er som om hele samlivet vårt er mor, far, barn - og det er synd. For øvrig tror jeg ikke han er deprimert, for han er stort sett ganske fornøyd på andre områder, med masse energi til trening, sosiale aktiviteter og liknende.

 

Jeg er temmelig sikker på at han ikke er utro. Han er fullstendig åpen om alt, logger aldri av facebook eller gmail eller noenting og jeg har aldri tatt han i å komme med halvsannheter ift hvor han er hen etc.

 

Han er helt sikkert ikke homofil heller, han var verdens mest virile mann de første 3-4 årene vi var sammen. Skulle ønske jeg kunne se noen spor av denne mannen nå!

 

Har tatt opp dette mange, mange ganger, og ser vel for meg at han føler seg litt som "skurken". Nå har jeg imidlertid bestemt meg for å slutte å ta initiativet til sex, for å se hva han gjør med det. Inntil videre virker deg som om han synes det er heeelt ok!

 

Jenter, hvordan lokker jeg frem villmannen i mannen min igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, si det. Har kjøpt meg dildo jeg nå, gidder ikke prøve/hinte/spørre/mase mer. Så nå får jeg så ofte og lenge jeg vil;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her: Dette er kanskje det mest realistiske og gode rådet jeg kunne få. Åååååå... er så j* lei av å skulle syte meg til å ha sex med partneren min!!!

 

Det irriterer meg at jeg tror andre menn innimellom kunne tenkt seg en runde med meg i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er antakelig ikke noe annet i veien enn at han har litt lavere sexlyst enn deg. Denne skjevheten i sexlyst mellom partnere finner vi i svært mange forhold. Det vanligste er at mannen har større sexlyst enn kvinnen, men det motsatte er heller ikke uvanlig. Både kvinner og menn har større sexlyst i begynnelsen av et forhold, så stabiliserer det seg på et lavere nivå etter hvert som ting blir mer hverdagslige og rutinepregete. Å ha sex en til to ganger i måneden er ikke uvanlig i det hele tatt. Noen får lyst oftere, andre får lyst sjeldnere. Det er ingen ting unormalt med å ha lyst hver dag, men det er heller ikke noe unormalt med å få lyst én gang i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...