Gå til innhold

hva tenker dere om...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ei som går tur HVER dag samme ruta alene med barnevogn?:)

Jeg gjør og føler meg som en tulling av og til, men jeg trimmer:)hehe...i tillegg har barnet astma så det trengs frisk luft...:)går ca 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke tenkt noen ting. Hadde neppe sett deg siden jeg nesten aldri er hjemme og hadde jeg sett deg en og annen gang så ville jeg nok ikke tatt videre notis av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler du deg som en tulling fordi du går trilletur? De er jo en helt vanlig aktivitet å gjøre når man har småbarn. Og ellers også, men da uten vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh.. Er det ingen av venninnene dine som triller tur med babyene sine?

 

Trodde det var helt vanlig jeg. Jeg har ihvertfall gjort det med begge mine da de var små. Trillet tur hver eneste dag, og som regel helt alene:)

 

Kommer nok til å gjøre det med minsten i magen også. Han må bare komme seg ut først!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville kanskje tenkt at jeg ikke skjønner hvorfor hun ikke velger en annen rute innimellom. 2 timer hver dag, og samme løypa hver dag... Jeg går også lange turer hver dag med vogn for treningens skyld, men jeg varierer løypa for ikke å gå lei.

Jeg foretrekker selv faktisk å gå alene, går jeg med andre så holder de sjelden mitt tempo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...