Aprilia Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Testet positivt i dag. har hatt misstanker ei stund, men fått bare negative tester. men i dag ble den omsider positiv! jippi:) Mange av derre har tatt dere tid til å spå meg. her kommer tilbakemeldinger: Lille blomst fikk opp graviditet en gang i 2012 Fomle med 2 prinsesser så ingen graviditet denne mnd Athinas verden så graviditet en gang i 2012 Aurora har tre gutter fikk opp graviditet i okt/ nov baby 2010 fikk heller ikke opp noe graviditet denne mnd. Solrose 1 fikk rett denne gangen. du så graviditet på meg i sept. dette stemmer da jeg testet positivt denne mnd. Whitelily med tre knopper så også graviditet i månedsskiftet juli/august,så det stemmer også bra da jeg ble befruktet i august:) Tusen takk alle sammen for at dere tok dere tid til å se på meg! Nå håper jeg at spiren sitter og at alt går fint;) Ha en fortsatt strålende helg:)
Aprilia Skrevet 10. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2011 ser jeg skrev feil nick. mente ikke baby 2010, men babygal 1+1
Stars23 Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Spådde deg jeg også fikk opp våren på deg.. jeg sa du ble gravid da, men tenkte ikke på at det kunne være fødsel korta ville fortelle Men gratulerer med spire i magen. Lykke til videre.
Aprilia Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2011 stemmer det 2010 baby... roter litt med nickene jeg;) husker at du spådde graviditet på våren ja. Å det stemmer jo at jeg får på våren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå