lykkeli1979 Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 hei! er 39+2 i dag, og veeeldig klar for å hilse på babyen min. leser masse om folk her inne som har maserier, ryggvondt og andre plager..... sorry for å si det - men jeg skulle ønske det var meg! da vett man på en måte at ting er på gang... er det sånn at man bør ha plager før fødselen, eller kan fødselen komme som lyn fra klar himmel? satser på sistnevnte....flere som meg, eller?
**Snehvit** Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jeg lurer også på dette. 39+2 i dag. Ingen tegn til noe som helst... ikke engang tynnere. Innbiller meg at jeg kommer til å gå langt på overtid... men kan jeg plutselig bli positivt overrasket? Noen med erfaring?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Med min første hadde jeg nesten ingen kynnere eller noe!! Fikk vondt i ryggen en morgen...noen timer senere gikk vannet, og fødselen var igang! SÅ...trenger ikke å få så mange tegn før det plutselig skjer noe ;-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Jeg hadde litt maserier sist, men de var aldri vonde - bare strammet seg. Kjente så og si INGENTING før vannet gikk og riene begynte selv om jeg var sju dager over termin så kom det faktisk som lyn fra klar himmel da vannet plutselig gikk var sliten, trøtt, kvalm og alt var som det pleide, ikkenoe som tydet på noen fødsel i alle fall. Så man trenger absolut ikke kjenne på noe før det setter i gang, slapp av å nyt at dere ikke plages med noe i stedet
lykkeli1979 Skrevet 11. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2011 tusen takk for svar, jenter!!! nå føler jeg meg heldig..... takk skal dere ha!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Skal vel egentlig bare være glad til, men når man søker etter tegn å ikke finner noen så er det litt kjipt. Litt sånn...hæ skal jeg føde snart...?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Ja bare vær glad til! Denne gang har jeg trodd det har vært noe på gang 2 ganger allerdet, og har ekstremt med plagsomme kynnere osv...blir ekstremt lei av å kjenne på alle vondtene hele tia...har nesten 3 uker igjen til termin...puhh...
Lillegull2011 Skrevet 11. september 2011 #8 Skrevet 11. september 2011 Har heller ingen tegn. Ikke så mye som en vond kynner! Termin idag.. =( Men har hørt at det går an at fødselen kommer som "lyn fra klar himmel" og d er d jeg håper på hver eneste dag. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå