Gå til innhold

Hva slags jenter synes dere er pene da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De som har naturlige fine trekk. Liker ikke de som har 5 lag med dekk-krem i trynet, for tynne øyenbryn, øyenvipper som er tunge fordi de har et kilo med mascara på (som gjerne er klumpete).

De bør også ha sjarm. Mange blir veldig fine etterhvert som man blir kjent med de:)

Jeg synst de flotteste jentene er de naturlige. De som ikke prøver for mye.

Sminker seg naturlig, har en klassiske behagelig klesstil om passer alderen og som er litt opptatt av hår, vekt og hygiene. Har de et smil de kan bruke er jo det også et pluss.

Det styggeste jeg vet er orange hud, mye sminke, "horete" klær og et surt tryne. Tror man at man er 17år når man er 35 så forteller jo det også mye. Synst også det vitner om lite intelligens når man legger ut festbilder av seg selv på Facebook.

Annonse

Naturlige jenter er penest, og sjarm teller faktisk mye. Jeg har aldri syntes brunkrem, sminke og bleket hår er særlig pent, det fremstår bare som fjortis-aktig og umodent, og så utrolig lite personlig... jenter som finner sin egen stil og tror på den er langt mer attraktivt.

Jeg syns som ei over her sa, at de jentene som finner sin egen stil og står for den, er pene. Liker godt jenter med en litt "rocka" (ordet har blitt oppbrukt, men finner ikke noe bedre ord) stil. Også må man jo ha pene trekk i ansiktet. Jeg kommer ikke helt på noen kjendiser akkurat nå, som jeg syns er veldig pene...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...