Gå til innhold

Emmaljunga ozone city eller Teutonia Beyou! ?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med disse vognene??

Sikler veldig på en teutonia beyou!, men etter jeg så ozone city'en i butikken ble jeg litt usikker.

Har hatt en emmaljunga edge før, og noe som irriterte meg veldig var at det ikke gikk an å regulere selene. Ser ut som at det ikke går på denne heller.

Hvordan funker vognene forresten på snø når man har såpass små forhjul??

Takk for svar!

Fortsetter under...

Jeg personlig ville heller sett på Emmaljunga Nitro city. Har samme understell som Ozone men forskjellig sittedel. Hadde en Teutonia tidligere som jeg likte veldig godt med bag. Da jeg måtte bytte til sittedelen likte jeg den ikke like godt. Var så få innstillinger på ryggen. Og ettersom alle sittedelene til Teutonia er så og si like, så var det ikke noe alternativ for min del å se på en annen av samme merke. Vurderte lenge Ozone fordi jeg syntes den så finere ut enn Nitro. Det som fikk meg til å velge Nitro til slutt var sittedelen. Den er kjempegod på Nitro. Helt flat liggestilling og et hakk som bare er litt opp. Veldig praktisk siden baby her var ganske liten da vi måtte bytte fra bag. Og kalesjen på denne kan trekkes godt fremover om sola kommer rett på.

De små hjulene på Emmaljunga er overraskende gode. Jeg har ikke prøvd de på snø, men de klarer seg veldig fint både på grusveier, stier og vanlig asfalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...