Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på julegaver ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøper for 200-400 kroner til hver av besteforeldre, foreldre, søsken og nieser/nevøer.

Kjøper for 500-1000 kroner til mann og barn.

Kjøper for 50-100 kroner til noen venners barn, venner til barna våre o.l.

Til sammen mellom 7000 og 10.000 kroner.

Annonse

ikke mye, en tusenlapp på hver av ungene. ellers kjøper vi noe som er fint til familie og venner, alle har alt, så er en tanke som teller, gidder ikke blakke meg for jula, så bruker vi heller litt mere penger på oss selv :-)

100-200 til venners barn = 2000ca

2000 til egne barn = 4000ca (noe gøyt og noe nyttig)

500 til foreldre = 4000

300 til søsken = 1500

100-200 til venner = 1000ca

100-200 til Kusiner,onkler,tanter, fetre osv 2000

Så vi kommer vel kanskje opp i 15.000kr!

Besteforeldre, oldeforeldre osv er ikke pris på. Like vanskelig hvert år, må bare se hva vi finner:)

Annonse

Ca 11 000 kr. Vi er en stor familie så det er ikke så mange steder å kutte ned, å enda flere blir det neste jul, men jeg elsker julen å gleder meg like mye hvert år til å handle julegaver :) Så kommer jo kalendergaver, julestrømper. osv itilegg. Starter gjerne å handle i slutten av September så jeg får fordelt det litt.

Aldri tenkt på før! Bruker ca 200kr pr person. Nå blir jo dette min datters andre jul, ifjor (hennes første jul) kjøpte jeg en uro til hun for 700kr, følte det var nok jeg ;)

Interessant spm, hvis jeg bruker ca 200kr pr person. *regne* Nå skal de sies at jeg heller prøver å finne noe som passer personen enn å se på pris, men siden jeg er alenemamma uten så mye å rutte med, så er jeg jo nødt til å se litt på pris for å ikke blakke meg selv. Og synes man kan finne mye fint for både over og under 200-lappen (ofte ting på tilbud også). Ellers prøver jeg å begynne tidlig (begynte i august).

*regne* Jeg bruker ca 4200kr. Hæææ, oi shit! Haha. Trodde IKKE det var så dyrt, siden jeg stort sett handler for rimelige priser, og siden jeg kun handler til nærmeste familie. Min mor og far, barnets farmor og farfar. Barnets far og hans søster. Mine fire søsken og deres til sammen tolv barn. Og nå også datteren min! Altså hvertfall 23 gaver.. Men blir jo ofte noen ekstra på hver, eller et par ekstra personer ,så kanskje nærmere 5000kr.

Hvorfor skal det være så dyrt? Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...