Gå til innhold

Elendig forbrenning etter to svangerskap.

Anbefalte innlegg

Trener og spiser sunt, men kiloene sitter som støpt. veier 7 kg mer nå enn før svangerskapene, og har gått fra å spise det jeg ville til å nøye måle alt jeg putter i meg.

Flere som har det slik? Blir så frustrert over hvor vanskelig det har blitt å holde vekten. Trener nå styrke i håp om å få opp forbrenningen, men har til nå ikke sett noe resultat.

Noen tips eller solskinnshistorier? Er et par år siden siste ble født, så burde jo snart fungere normalt igjen?

Fortsetter under...

Min yngste var 4år da jeg følte at kroppen forandret seg til det bedre. Jeg som hadde fått en liten mage etter fødselen ble kvitt den over natten. Fastere i fisken ble jeg også. Følter også jeg fikk mer energi også. Så er overbevist at hormonene og alt annet bare til slutt kom seg tilbake på rett plass. Det gikk 4år med meg så ikke gi opp.

Jeg har fremdeles "vondter" etter bekkenløsning, men føler meg ellers på topp.

Lettere er det å slanke seg også. Kiloene som satt så fast begynner å løsne. Har gått ned 18kg - og har 7 igjen.

Det er ikke bare svangerskap som påvirker forbrenningen, men alderen også.

Jo eldre du blir jo mindre kalorier trenger du, og mer må du trene for å opprettholde muskelmassen. Er kroppens "forfall" dette, og helt normalt, uansett om man har fått barn eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...