Gå til innhold

Ny taktik!

Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet inte hur länge den varar...haha.. men den nya taktiken är att ge helt f.. haha!

Visste att det kom till att bli en låååång dag om jag inte fann på noe idag. så jammen mig har vi fått klippt gress och rydda i hagen och vaska båda bilarna.

Imorgon har vi planer om 2 besök - så då kommer den dagen gå fort också. Måndag - ja då är min termin dag! Vad ska man hitta på då? Kanske unna sig en god massage? En premie borde man få tycker jag i alla fall!

Tror denna taktiken vara till ca kl 22 när jag ska lägga mig och börjar skruva mig i sängen och tänka kanske kanske det startar inatt!! haha!!

Har förresten haft massa nedpress idag och en god det toa besök - men som sagt, vad gör det - bebis är ju fortfarande i magen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker den nye taktikken din! :)

Å jeg er imponert overt energinivået ditt!! Her er det heller labert.. Har fått vasket 3 maskiner med klær, tatt utav og satt i oppvaskmaskinen, vært å pantet flasker.. That's it! Jaja, kunne jo vært verre :)

Snart skal jeg rulle kroppen inn i dusjen, og prøve å vaske hver krinkelkrok :D Så skal jeg nyte pizzaen til min kjære samboer, med et glass iskald Cola!

Hun inni magen får bare være der - så får jeg nyte kvelden (og natten..;) med min mann!

Skrevet

Etter dagens nervesammenbrudd er det på tide med ny taktikk her også. Gi fullstendig f og ikke innstille meg på fødsel før 10 dager overtid. 2 uker igjen. Takke ja til alt av middagsinvitasjoner og lignende.

Skrevet

Go girl!!

Taktiken är förresten inte såååå lätt att hålla när mamsen ringt 3 gånger och svigers 2 gånger idag - bara för att höra om jag känner något....wooooohhhhooooaaaaa man får pusta rolig för att inte få hormon utbrudd... "Nej det är det samma som för ett par timmar sedan - OCH SOM SAGT JAG RINGER OM DET SKER NÅGOT!!!!!" HAHAHA!

Skrevet

Ja, familie og venner som maser er virkelig gøy.. spesielt når man har besøk av Hormontrollet i tillegg.. :) Våknet i dag tidlig til meldingen: "Skjer det noe? Har på følelsen at du er på fødeavdelingen!" Kjempegøy..

Hehe.. Å når jeg logget meg på FB, poppet det opp en melding: "Savner aktivitet fra deg på FB, er noe på gang?" Jau.. så dagens status på FB ble i dag: (aktivitet på FB) :D

Skrevet

Ha ha ja det är ju gott ment - men som idag 3 gånger på en dag liksom.... det är lite i överkant! :0)

Nu blir det kos med middag och skal vi danse! :0)

Skrevet

Melder meg på den taktikken :) - så ikveld skal ikkE fokus være fødsel men kun relax, kose meg med mann og go mat.. Jeg Vet at neste lørdag har jeg frøkna her og d blir ikke denne helgen igjen.:) ha en fin lørdag - så håper jeg taktikken din fungerer lycklig <3

Skrevet

Denne følger jeg også, jordmor og alle har sagt at de tror han kommer før termin. Men når jeg leser her inne ser jeg jo at ingen (INGEN!!!) føder før termin i disse dager.

Har forberedt meg på at lillegutt har gått i dvale og ikke kommer før 09.10.11. Har termin 01.10....

Håper det skjer noe hos deg inatt da, Lycklig!! Sender deg litt mer fødestøv ******

Skrevet

Stemmer Ja til ny taktikk Gi F***!!

Skrevet

Hi hi vi har vår egen valg kamp här!! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...