Gå til innhold

Jeg har ikke vasket gulv hjemme siden før jul, og heller ikke støvsugd annet enn kanskje en gang på den tiden.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er jeg da?

 

Jeg vet det ikke er bra, og skulle så gjerne ha klart mer og regelmessig. Men sånn er ikke livet mitt laget. Ingen andre gjør det for meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har barn, men de er ganske store nå. Nei, det er ikke helseskadelig å være her. Jeg rydder og vasker klær, men resten er en annen sak.......

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syst du bør skamme deg. Det er rett og slett ekkelt.

Om du av en eller annen grunn ikke klarer så bør du skaffe deg vaskehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, trodde dette skulle være et humoristisk innlegg hvor du skulle fortelle at mannen din gjorde det to ganger i uken eller at du hadde vaskehjelp...

 

Men er det INGEN som gjør det i huset ditt?

 

Hvordan ser det gulvet ut? Hvor mye støv, bøss og dritt er det hos deg egentlig?

 

Om du har barn, og de fremdeles ikke har fått astma eller allergier burde du virkelig sette av et par timer i uka til husarbeid altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du trenger hjelp til å åpne øynene, hvis du ikke tror det er helseskadelig å være der. Er du klar over hvor mye hår og død hud man mister? Støv? Brødsmuler? Sand fra sko i gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke tull, og det verste med hele greia, er at jeg er vaskehjelp i jobben min. Tror kanskje det faktisk er grunnen til at jeg ikke orker hjemme. Jeg jobber hardt, og gjør jobben hos andre. når jeg kommer hjem, så orker jeg bare ikke.

 

Vi er faktisk friskere enn folk flest vi hører om rundt her, og får sjelden det som går der og da.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tydeligvis ikke helt frisk I toppen! Jeg liker heller ikke å vaske, men ærlig talt! Det der er faktisk ekkelt! Hesten min har det renere hos seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det kan bli nok for deg på jobb, dette med vaskingen, men det går ikke an å la være! I stedet for å sitte på ræva her, ta frem støvsugeren å støvsug grundig i hver krik og krok. Tørk støv/vask over bokhyller og bord. Sett deg så ned og kjenn etter hvor godt det føles! Du må få igang rutiner på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en barnehage assistent slutte å ta vare på barna sine når hun kommer hjem også, da eller?

 

Eller skal en BV ped slutte å gi omsorg for og å oppdra barna sine?

 

Skal en økonom spille bort alle pengene sine, eller en kokk slutte å lage mat til barna sine?

 

Det er ikke alt her i verden man synes er gøy, men visse ting må man bare gjøre en gang i blant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...