Gå til innhold

Må rydde og vaske, men er så sliten!

Anbefalte innlegg

Har snart brukt en uke på å få rydda her. Siden jeg ikke orker å rydde alt på en gang kommer rotet tilbake fort. Jeg orker bare 5 minutter om gangen og begynner snart å grine!

Har 6 uker til termin og masse maserier osv. så vil bli ferdig, men jeg er så sliten :(

Vet igrunn ikke hva jeg ville med innlegget, men ville bare få ut litt

Fortsetter under...

Da ville jeg gjort det enkelt.. støvsuge i stedet for å vaske. Vask badet kjapt og greit, ikke bruk tid på å skrubbe, annet enn i do. Spray og skyll av. Ikke tørk støv. Rydd så mye du klarer i 10 minutter, resten lar du være.

Hvis du er for sliten til det, må du enten be om hjelp, eller la rot være rot. Det er ingen skam innimellom :)

Problemet er at fordi det har vært snekkerarbeid i heimen så har alt vært på halv tolv og snekkerne har jo ikke akkurat tatt av seg på bena heller når de har gått inn selvom det har vært drittvær og gjørme

Annonse

Har du ikke noe mann i huset da? Du er faktisk unnskyldt når du sliter så fælt såpass nært termin altså. Legg deg ned og kommander :P

Hvis du ikke har noen som hjelper deg, så må du i allefall bare drite i det, det kommer jo ingen på besøk heller da liksom.. For de besøkende står deg gjerne såpass nært at de KAN hjelpe deg, mener nå jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...