Gå til innhold

Småjenter..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke forbudt å lakkere i beruset tilstand så om jentene er 17-18 år så ville jeg ikke brydd meg en kilo. Er de under 17 år så kan du jo alltids tusle bort for å høre om foreldrene vet at de drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. jeg sier ikke at det er bra at 16 åringer drikker alkohol... Men d høres ut som du får glede ut av dette..

 

Hvorfor blinkefjes etter setningen din? Med eeeengang;) ?????

 

Og det er vel heller ikke ulovlig at 16 åringer driver å mekker på biler..

 

Jeg syns du virker helt teit..og er glad du ikke er min nabo.. Mine naboer ville hverken ha ringt politi eller barnevern om de så meg med en rusbrus når jeg var 16.. Men de kunne finne på å snakke direkte til meg heller.. Jeg hadde faktisk en politidame til nabo..jeg var på bygdefest da jeg var rundt 16-17.. og hun tilbudte meg skyss hjem når festen var over. (og jeg var synlig beruset.. så er det sagt..) og hun viste at jeg drakk..

 

Så som svar.. ring gjerne politi..slik at de kan ta seg en prat med mor/far/ungdommen..slik at de kan fortelle om farene ved alkohol osv.. Men å ringe barnevernet blir for drøyt... og teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet kan snakke med dem uansett..

 

Men hadde jeg vært deg..så hadde jeg ikke ringt noen av delene.. Om de ikke har planer om å kjøre dem bilen..og ikke er overstadig beruset..la dem være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...