Gå til innhold

Jeg da, er jeg også gjerrig på julepresangene??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lagt masse multesyltetøy, multelikør, solbærsirup, tørket tørrfisk, lagd hjemmelagd geitost og skal bake både kjeks og andre ting som jeg gir bort i julepresang til voksne mennesker.

 

Til barna strikker jeg ofte, både sokker og votter og luer.

 

Har alltid fått masse positiv respons på det jeg har lagd selv, så her bruker vi ikke 10.000 på julepresanger når det er jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke gjerrig. Du viser omtanke med gavene dine, og de er personlige.

Hvis dette var et forsøk på å sammenligne med frøken vervepremie så kan det ikke sammenlignes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du lager fine og bra gaver! :) de aller fleste har alt de trenger, og kan kjøpe det de har behov for. så å få gaver som enten kan spises eller drikkes opp, eller brukes til hverdags, er myyye bedre enn gaver som kjøpes bare fordi man må gi bort en gave. Jeg hadde blitt kjempeglad for sånne gaver som du gir bort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelagde gaver med "sjel" og omtanke er sjelden nå i dag, og helt supert !

 

Har ikke sett noen andre gavetråder, men det er forskjell på hjemmelaget og noe ræl fra butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig glad for slike gaver :D

 

Multesyltetøy er så godt..nam nam.

 

Ønsker meg en hjemmestrikket ull genser til sønnen min. Hadde ikke vært dumt med matchende votter og luer :)

 

Flink du er HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den maten hadde nok gått i spøla her, så litt synd om du kjente meg så dårlig at du gav med mat som du har lagt ned mye arbeid i som jeg syns er uspiselig. Men gjerrig er du vel ikke direkte. Aner ikke hva det koster å lage slike hjemmelagde ting. Ikke altid så billig som man skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...