kinaputten Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 lillemann tok sine 2 første skritt akkurat nå, ble så stolt at jeg måtte felle en tåre Smelt <3 nå blir det enda mere liv i heimen
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Så moro! Hvor gammel er han blitt nå?
kinaputten Skrevet 10. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2011 han blir 11 mnd den 28 sept
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Så morsomt! Du har all grunn til å være stolt da:) Ikke lenge igjen før han løper rundt nå Ha en superfin kveld:)
enits40 Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 Ååååh, så stas!!!! Grattis med den lille flinkingen!:-) Her er det fortsatt tryggest å holde seg fast, men raser avgårde med gåbilen sin i en fryktelig fart!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Grattis så mye med den store milepælen, klart man blir stolt da;) Her har loppa tatt ett skritt eller to siden 10 mnds-alderen, men det er først nå den siste uka at hun har våget seg på 4-5 skritt av gangen (11,5 mnd). Så her venter vi fortsatt i spenning på når hun skal begynne å gå på egenhånd for full maskin (håper det blir snart hehe;)
Gjest Madolyn Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Åå, gratulerer så mye!! For et vendepunkt, nå blir det løping på dere begge tenker jeg :) Og i dag så rulla Muffin seg fra ryggen over på magen for første gang, UTEN at jeg så ham Han lå på gulvet og styra mens mammaen styra mest med tacoen på bordet og skal vi danse på tv'en og plutselig lå karen på magen på gulvet ved siden av leketeppet sitt <3 Ja vi mødre blir bra stolte, hehe
kinaputten Skrevet 11. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2011 takk alle sammen det har blitt noen små skritt idag også, er så deilig å se på at de utvikler seg og blir større, hjelpes snart er de 1 år Lykke til med deres små og gåingen og ha en fortsatt fin søndagskveld, her skal en dose paracet inntas før jeg hopper til køys (igjen), pokker influensa!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. september 2011 #9 Skrevet 11. september 2011 grattulerer! jeg får også tårer i øynene når vidunderet mitt gjør noe nytt eller søtt man blir jo fra seg av stolthet joh!hehehe:) gutten min er akkurat blitt 10 mnd og krabber enda...FORT!! så for vår del fyker han fort nok rundt nå om han ikke skal begynne å gå allerede hehehe;) han står mest ved bordet..går ikke å så mye rundt det...har ikke helt skritt bevegelsene helt inne.... men gratulerer til deg stolte mamma !)))tiden går alt for fort....*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå