Gå til innhold

Gjort et aldri så lite kupp!! Omtrent alle julepresangene er kjøpt megarimelig! Hør bare her!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk tilbud på abonnement på Hjemmet, det fikk man 2 krus fra porsgrunn porselen, de gir jeg tante i julepresang!

 

Også abonnerte jeg på woman og får da en lekker sminkeveske med sminke verdt nesten 1000 kroner for ca 149 kroner.

 

Har også meldt meg inn i boklubben, der fikk man velge varer for 1000 kroner mot og dekke frakt på 139, så der tok jeg både vannkarafler, magnettavle og noen bøker som blir fine julepresanger.

 

Har i tillegg klagd på noe fra stabburet jeg kjøpte i dagligvaren så de skulle sende meg kompensasjon og dette er jo sikkert også noe jeg kan gi vekk i julegave eller??

 

Anbefaler flere og gjøre dette, man sparer jo masse penger og får i tillegg verdifulle presanger når fakturaen er betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg fått gave nr.1 fra deg så hadde jeg visst at du ga bort gratis-ræl i gave siden mamma også har de krusene.

 

Jeg er imponert over din gjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår familie kjøper vi gaver folk ønsker seg eller trenger. Vi gir ikke bort velkomstgaver i bokklubber som man tilfeldigvis fikk billig...

Men hvis dere har for vane å gi bort og motta det man tilfeldigvis fikk billig, uten tanke på om det passer sammen med det man har hjemme fra før, så må du jo bare slå deg løs:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men det er jo ikke noe gratis ræl, disse krusene selges jo hos Til bords, så det er jo evnt bare og bytte dem om de ikke passer inn!

 

Vannkaraffelen er jo fra Eva solo, er det også noe ræl??

 

Frekk er du også:(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herregud da, ser dere ikke at hi er stolt?

Og tenker dere aldri over at dette kan være en person som ikke har råd til å kjøpe det DERE kaller for skikkelige gaver?! Det er faktisk ikke alle i Norge som har råd til å kjøpe gaver til alle, og noe som de ønsker seg! Men her har HI fått ting til en billig penge, og vil gi tips videre, men dere bare kritiserer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med gavekort hos bokklubb har jeg også gjort, kjøte en Stelton kaffekanne til min mor, som koster 5-600 kr i butikk, og dette var jo faktisk penger jeg kunne ha brukt på å kjøpe noe til meg selv, men valgte å bruke gavekortet mitt på julegaver istedet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns jeg var kjempelurt jeg, ser ikke vitsen med å kjøpe dyre gaver til jul, syns det har gått altfor langt med julegaver. Det er jo at man tenker på hverandre som betyr noe, ikke prisen på hva man får!

 

du er ikke gjerrig, du er fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et annet tips hvis det er mange barn du skal gi gaver til.

På Toys `R`us er det lagersalg, og der får man mye billig nå. 80 % avslag.

Kjøpte ferdig alle julegavene på denne tiden i fjor og er straks ferdig med å kjøpe ferdig julegaver for i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i butikk og har merket at det kommer mange kunder og kjøper ting på salg som skal gå til julegaver. Veldig smart, så sparer du på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss legger vi med byttelapp, slik at kundene kan bytte til jul hvis dem vil. Har ingen dato på disse byttelappene...men dem kan da bare bytte med byttelapp.

 

19.40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, det er greit å legge i byttelapp, så lenge varene er kjøpt til fullpris nå, men når de hamstrer julegaver på 70% og i tilegg ikke bryr seg om at sommerklærne de har kjøpt, sansynligvis vil passe i februar!!! ....sykt mange som gjør dette, og det syns jeg er tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en jobber i klesbutikk, så er det nok vanskelig. Jeg jobber i en gave og interiørbutikk...så der går det an å gjøre det slik. For mange av varer som vi legger ut på tilbud, er varer som vi vanligvis har i butikken året rundt. Og de går an å bytte...med byttelapp.

 

19.40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...