Harfåttprinsen:) Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hvordan går det med dere jenter? lenge til termin? evt hvor lenge over? har dere tegn på at noe skjer snart?? Her er alt bare bra, begyner virkelig og lengte etter og komme meg på fødeavd, og få treffe gullet i magen... Har 9 dager til termin og håper jeg slipper og gå over Jeg har blitt lurt mange ganger, men i går kveld var det spesielt, takene i ryggen/magen varte i 1 min og kom vert 20 min, trodde virkelig at NÅ skjer det, men det hele stoppet og jeg har fått meg en god natt søvn... Men har endel menssmerter i magen og ryggen, og lurer på om jeg skal ta meg en paracet for dette,veldig slitsomt... Ha en fin kveld jenter Håper vi føder i løpet av helgen
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Uff stackare! Lurerier är aldrig skoj!! Hade det själv igår - nu ger jag upp - tror inte han kommer komma inatt oavsett om dessa maserier kommer ikväll. Jag kommer garanterat få ringa jordmor på måndag (termin dag) för att få mig en timme.... Men men vad gör väl det?? (ironiskt) För att få tiden att gå har vi ställt i hagen och vaskat våra bilar idag - så då var det gjort också! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå