BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hvilken innsovingsmetode bruker du/synes du fungerer best?
Babyønske �� Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Her er det smokk og koseklut inntil ansiktet. For tiden vil hun også ligge på siden når hun sovner, men hun ender opp på ryggen etterhvert. På dagtid i vogna skjer det at jeg må bysse litt hvis hun er litt urolig. I senga holder jeg hånda over henne evt rugger henne forsiktig. Evt har henne i fanget og bysser henne til hun nesten er sovnet, legger henne i senga før hun har sovnet helt. Siden eldstemann ikke sovnet av seg selv før han var over året er vi mer bevisste på at hun skal sovne uten alt for mye styr. Men dette kommer jo an på babyen også. Jenta vår er av en litt annen sort når det kommer til soving enn gutten vår var.
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 11. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2011 Her er det puppen som gjelder, gitt! Hun sovner på puppen. Vet man helst ikke skal gjøre det, men hun er da bare 10 uker enda, så jeg tenker vi tar avvenninga senere. -Den tid, den sorg!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 11. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2011 Det over her var venninna mi som har glemte aa logge inn paa nytt. Jeg er fremdeles den som haaper paa flere gode anbefalinger! Skatten min paa 3 mnd sover i senga mi, men enn saa mye pupp, smokk, nattasang og kos, saa tar det som regel 1-2 timer, av og til enda lengere! Vet ikke hva jeg gjoer galt jeg, altsaa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå