Gå til innhold

Er joha og janus ull bra?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker ikke joha, har tidligere solgt det på butikken, men avsluttet avtalen med dem. Nå selger vi boco, som i år har en nyhet på ullsiden for barn, foret ull, med polyester på innsiden, som forsterker ullens egenskaper med å holde fuktighet fra kroppen og barnet varmt. Devold er også en god ull med for. Bomullsfor er jo bare dumt, da bomull vil gjøre barna kalde, siden ullen er på utsiden av plagget.

Janus syns jeg er bra ull, den enkelste er ofte det beste, så lenge man har barn som tåler ull, bør man bruke 100% ull! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Enig med 17:01. Liker ikke Joha spesielt godt, men Janus syns jeg er veldig bra og har brukt, og bruker, mye. Devold og Safa bruker jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ull/bomull er helt suverent om man har barn med eksem f.eks atopisk. Jeg kunne ikke bruke hverken merino ull eller syntetiske fibre på min sønn da han hadde eksem. Jeg har derfor vært veldig fornøyd med både Joha og claire.dk. Mener jeg kunne bruke Devold sitt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart, at må man så må man, men bomull unnerst er uansett ikke det beste. Jeg solgte Devold Solan og Ludvig ull, med en polyesterblanding som for(veldig fornøyd med disse, og mener å huske at disse var flotte for de som lider av atopisk eksem), men de har jo flere typer ull for barn, antar jeg.

Vi sluttet med Devold på grunn av en bedre avtale med Janus, men har fortsatt, tre år etter, folk som spør etter Devold fordi de var så fornøyde med undertøyet de kjøpte hos oss.

 

Butikkdama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttungen brukte Janus i fjor, hadde fire sett han veksla mellom.

Ser ikke at de er brukt engang, er like fine enda de ble brukt daglig under den lange, kalde vinteren i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...