mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hei. Ser du skal settes igang imorgen om noe ikke skjer. Ønsker deg lykke til. Har du blitt sjekket for modning ?hvilke tiltak settes igang ved igangsetting, drypp, ballong, tbl? Huff her skjer d lite.. De daglige menssmertene og nedpress samt kynnere/ maserier frykter igangsettelse mandag .. Føler med deg på dine 9 dager !!:/
baby3-2013 :) Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Hei og takk for det :-) Jeg har blitt strippet to dager på rad nå og i dag var det mykt og 3 cm åpning. Det er 1 cm mer enn i går og det er jo bra! Har hatt mye menssmerter og tak i magen etter strippinga i dag + litt løs mage, så virker jo som det skjer mer og mer.... Hadde jo vært kjempestas om det kunne starte av seg selv da. Hvordan jeg evt blir igangsatt vet jeg ikke enda, de sjekker vel modning og sånn først. Forrige gang var det ballong i ett døgn-ta vannet-drypp. Så det blir veldig spennende i morgen! Lykke til til deg også :-) Krysser fingra for at fødselen starter av seg selv hos oss begge!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Massa lycka till! Oavsett så har du ju blivit väldigt mogen - så om du blir igång satt så ska det ju massa till för att det inte blir en bra födsel! <3 Ska tänka på dig!!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 10. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2011 Så heldig du er med modning jeg er kun veldig myk, ytre mormunn er åpen men likevel da lukket så du har blitt satt igang før , erfaring din eundt dette vil du dele den? du har en spennende natt fremfor deg.skal krysse fingre for deg. Jeg har enda et døgn + på meg . Forrige fødsel gikk jeg fra helt lukket, hardt og umodent -4 overtids kveld til morgenen 5 dager over til fødsel .. Uten særlig smerter på natt .. Har aldri gått 9 dager over .. Og hadde aldri trodd d skulle skje meg men nr 3 er og blir en luring .. Spent på hvordan fødselen blir !! ha en fin kveld.. Håper du får masse vondter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå