Gå til innhold

Måter å tjene penger på når man har baby?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er alenemor og pengene rekker bare akkurat til det helt nødvendige. Regningene hoper seg opp og går gjerne til inkasso før jeg får betalt de.

Har ikke fått barnehageplass til minsten, og lurer på om noen av dere har forslag til måter å tjene penger på som lar seg kombinere med liten baby.

Skulle gjerne tatt en jobb, men hvilke arbeidsplaser kan jeg ta med barnet?

Er SÅ LEI av å gå og være blakk støtt og stadig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, er som å lese om meg selv dette!!! Akkurat samme problemstilling her, men jeg aner egentlig ikke helt hva man skal gjøre..er du god på å lage ting? kaker, eller håndarbeide? Lag på bestilling..jeg er et katastrofeområde på sånne ting, men tenker litt på å søke vaskejobb i barnehage, da kan ungene være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ofte ha hjemmeværende med barn til å ha barnepassen på treningssentere, da kan barnet være med.

 

Ellers får du ta på deg dagmammaoppdrag kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levere avisen på dør hver morgen (med barnevogn eller bil).

 

Lær deg å strikke/hekle - MANGE som vil ha strikkeklær til sine små! Dette har jeg gjort. Kjøpte bøker om strikking, gikk i butikk og spurte om hjelp med garn osv. Nå strikker jeg babydresser/babysokker osv. Tjener 400kr settet, og har laget mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håndarbeid kan man jo tjene litt på, samme med kakebaking om du er flink til det.

 

Mange bloggere tjener også noen ekstra slanter. Særlig de i topplistene. Mange som vil ha reklame på bloggene:-) Dessuten er det mulig på blogspot.com å tjene noen kroner selv om man ikke er noen toppblogger, da får du noen få slanter hver gang noen trykker på reklamen som er i bloggen (om jeg ikke husker helt feil).

 

Så om du kan bli toppblogger på blogg.no, så kan du tjene litt på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke være dagmamma?

Du kan også starte med homeparties.

Jeg har en venninne som selger Forever - og det går unna. Hun jobber to kvelder i mnd aktivt med dette. Venner av henne bestiller også utenom. Så hun tjener helt ok på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk for mange gode forslag!

Hva er Forever? Har ikke så mange venner i byen jeg bor, er det vanlig å dra på homeparty hos folk man ikke kjenner?

Dagmamma.. Ja, det var jo en idè.

Hvor mye er vanlig å betale dagmammaer?

Jeg er ung og har ganske lite plass i leiligheten, men alltid rent og pent og glad i å være ute når det er fint vær. hmm..

-trådstarter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...