togutter Skrevet 10. september 2011 #1 Skrevet 10. september 2011 Hva er egentlig tegnene på at fødselen er i gang? Er det når vannet går eller når man får rier? Jeg kjenner meg helt elendig..kvalm, svimmel, tung, tungt å puste(bare fordi jeg er tett, og digeeeer!!) vondt i ryggen(på begge sidene ganske langt ned) Har kynnere/maserier av og til.. føler meg bare rett og slett dårlig.. Men det er vel ikke tegn på at noe er i ferd med å skje? Er så piss lei, og drittlei alle som sender mld om noe skjer osv..de får ikke svar av meg hvertfall..
tomat Skrevet 10. september 2011 #2 Skrevet 10. september 2011 Skikkelig lei jeg og av alle man møter som spør om den ikke skal komme snart, etterfulgt av at jeg ser veldig verpeklar ut. Ha ha veldig gøy...
Gjest Gurimamma Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Må si meg enig her altså !!! Trodde kanskje det var noe på gang her ei natt, men så har det egentlig bare fortsatt i samma leia, å det skjer ikke en puck utover detta. Har innsett at det sikkert kommer til å være sånn i hvertfall 3 uker til, siden det er det som gjenstår til termin. Slitsomt med alle disse som gnåler om ikke babyen kommer snart og om jeg er her enda.. Jeg er vel den som venter mest! (så skal det sies at jeg ikke ante at det kunne være så sykt irriterende med sånt mas, og jeg lover på tro og ære at jeg ALDRI skal gjøre det mot andre mere). Det eneste (og i grunnen ikke så reint lite) lyspunktet er at jeg ikke finnes redd for fødslen - ikke nå i hvertfall ! Vil bare få babyen ut og få ha kroppen min alene igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå